Το Land Rover Defender θα αποκτήσει και κορυφαία οκτακύλινδρη έκδοση


ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 5.000 CC ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ RANGE ROVER ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΛΛΟΝ Ο V8 ΤΩΝ 4,4 LT ΤΗΣ BMW.

  • KEIΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/5/2020

Οι φήμες για μια κορυφαία οκτακύλινδρη έκδοση του νέου Defender υπήρχαν από την αρχή της παρουσίασης του καινούργιου Land Rover με τη βαριά ονομασία και τώρα οι Βρετανοί προχωρούν προς την υλοποίηση. Και αυτό γιατί τα πρώτο πρωτότυπα δοκιμάζονται ήδη στο δρόμο.

Σε σχέση με τις πιο μικρές και βέβαια πιο φτηνές εκδόσεις του πεντάθυρου Defender 110 οι διαφοροποιήσεις θα είναι στα σημεία μεν αλλά ικανές να διαφοροποιήσουν την κορυφαία έκδοση. Π.χ. είναι πού πιθανόν να έχει τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση οι οποίες θα συνδυάζονται και με διαφορετική σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα.

Από πλευράς κινητήρα τα πρωτότυπα κινούνται από τον V8 των 5.000 cc που χρησιμοποιείται και στα Range Rover, Range Rover Sport και Range Rover Velar. Πριν από σχετικά λίγο καιρό υπήρχαν πληροφορίες πως τα μελλοντικά οκτακύλινδρα Land Rover θα χρησιμοποιούν τον bi-turbo V8 των 4,4 lt της BMW κάτι που αναμένεται να επιβεβαιωθεί στο μέλλον, όπως αναφέρει και το βρετανικό Autocar.

Και αυτό γιατί η Ford θα κλείσει το εργοστάσιό της που κατασκευάζει του V8 των 5,0 lt που χρησιμοποιεί η Land Rover. Μέχρι να συμβεί αυτό η τελευταία θα έχει δημιουργήσει ένα στοκ για να καλύψει τις ανάγκες της, κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα πως το Defender με τον V8 θα είναι κατά πάσα πιθανότητα με μικρό ύψος παραγωγής.