To Lexus IS 500 F αποκτά έναν ατμοσφαιρικό V8 5.000 cc


Ο συνδυασμός μεγάλος κινητήρας σχετικά μικρό αμάξωμα μπορεί να είναι εκτός εποχής αλλά είναι γοητευτικός.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 23/2/2021

H Lexus επιμένει παραδοσιακά. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού σε συνδυασμού με όσο το δυνατόν πιο μικρούς κινητήρες και της πορείας προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση δεν διστάζει να ακολουθήσει παλιές, καλές μεθόδους και αν μη τι άλλο να κερδίσει πόντους στις καρδιές των petrolheads.

Ποια είναι η μεθοδολογία της; Μα η τοποθέτηση ενός μεγάλου σε κυβισμό συνόλου σε ένα μικρό σχετικά αμάξωμα. Το αυτοκίνητο στο οποίο αναφερόμαστε δεν είναι άλλο από το IS, την εισαγωγική της λιμουζίνα, ενώ ο κινητήρας δεν είναι άλλος από τον ατμοσφαιρικό της V8 των 5,0 lt.

Από τον… old fashioned αυτόν συνδυασμό έχει προκύψει το IS 500 F Sport Performance, το καπό του οποίου έχει ανασηκωθεί κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το να χωρέσει ο μεγάλος V8, ο οποίο έχει καταγωγή από το RC και σε σχέση με τον V6 που κινεί το IS δεν είναι μόνο πιο βαρύς αλλά σημαντικά πιο ισχυρός.

Έτσι αποδίδει 478 PS στις 7.100 rpm και 536 Nm στις 4.800 rpm και συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων που υπάρχει και στις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις. Ταυτόχρονα εδώ υπάρχει και ένα μπλοκέ διαφορικό Torsen καθώς και το πακέτο Dynamic Handling. Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει ο V8 σημειώστε 0-96 km/h σε μόλις 4,5 sec.