Το Mazda RX-9 κλέβει τις εντυπώσεις


Η ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ MAZDA ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΩΝ COUPE ΑΦΗΝΕΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ RX-9 ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

  • 30/1/2020

Από την εποχή που η Mazda πέρασε στη γραμμή παραγωγής το εμβληματικό Cosmo Sport 110S μέχρι και σήμερα, η παρουσία της ιαπωνικής φίρμας στην κατηγορία των καθαρόαιμων coupe έχει συνδεθεί -όχι άδικα- με τους περιστροφικούς κινητήρες.

Με τους κινητήρες Wankel του μικρού κυβισμού, των μεγάλων ιπποδυνάμεων αλλά και των δυσεπίλυτων προβλημάτων αξιοπιστίας που οδήγησαν στον αφανισμό τους.

Και ενώ οι Ιάπωνες εξακολουθούν να επενδύουν στο δημιούργημα του Felix Wankel επιχειρώντας -μεταξύ άλλων- να προσαρμόσουν στα ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, η επιστροφή της Mazda στην κατηγορία των υψηλών επιδόσεων coupe θα πραγματοποιηθεί χωρίς τη συμβολή ενός περιστροφικού κινητήρα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η έκδοση παραγωγής του εκθαμβωτικού Mazda RX-9 θα εφοδιάζεται με έναν εξακύλινδρο σε σερά κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων η απόδοση του οποίου θα προσγειωθεί μεταξύ 300 και 400 ίππων.

Video: Δείτε 7.000 "άλογα" στην κόντρα της χρονιάς!

Επί της ουσίας στη Χιροσίμα θέλουν να δημιουργήσουν το αντίπαλο δέος της νέας Toyota Supra, αξιοποιώντας παρόλα αυτά το δικό τους οπλοστάσιο. Αυτό, βέβαια, δεν αποκλείει τη συνεργασία με τρίτο κατασκευαστή, καθώς η Mazda δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή κάποιο κινητήριο σύνολο που θα μπορούσε να υπηρετήσει τον ρόλο του κάτω από το καπό του RX-9.

Σε κάθε περίπτωση η coupe δυναστεία της Mazda πρόκειται να συνεχιστεί και με τέτοιο τρόπο ώστε να τιμά την ιστορία της ιαπωνικής φίρμας σε μια κατηγορία η οποία μετρά πλέον ελάχιστους εκπροσώπους.