To Mitsubishi Lancer EVO ξαναζεί!


Με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας, το Mitsubishi Lancer EVO επιστρέφει στη ζωή υπενθυμίζοντας σε όλους το δυσαναπλήρωτο κενό που άφησε πίσω του ο άδικος τερματισμός της παραγωγής του.

  • 31/3/2021

Η επικράτηση φιλικότερων προς το περιβάλλον κατασκευαστικών προτύπων άλλαξε άρδην το παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα, ρίχνοντας στον Καιάδα εκείνα τα projects τα οποία απευθύνοντας στους αμετανόητους petrolheads.

Από την μία ημέρα στην άλλη, προτάσεις υψηλών επιδόσεων έχασαν τη περίοπτη θέση τους στη γραμμή παραγωγής και οδηγήθηκαν στα αποδυτήρια, αφήνοντας πίσω τους έναν δυσαναπλήρωτο κενό.

Ένα από εκείνα τα μοντέλα τα οποία δεν είχαν το τέλος που τους άξιζε είναι το Mitsubishi Lancer EVO. Ένα rally car με την άδεια να κυκλοφορεί στον δρόμο, το οποίο είδε την αξία των μετοχών του να καταρρέει υπό το βάρος της αναγκαιότητας περιορισμού των εκλυόμενων ρύπων.

Είδε την ιαπωνική φίρμα να αλλάζει στρατηγική και να οδηγείται αυτοβούλως στη συρρίκνωση, μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή που ακόμα και η παρουσία της στην απαιτητική αγορά της Ευρώπης να θεωρηθεί… πολυτέλεια.

Η τεχνολογία, βέβαια, κάνει θαύματα και με τη βοήθειά της μπορούμε να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε ότι ένα Mitsubishi Lancer EVO θα επιστρέψει στη γραμμή παραγωγής, διατηρώντας το αγέρωχο και την ίδια στιγμή απειλητικό του στιλ.

Η ενδέκατη γενιά του αυτοκινήτου φέρει την υπογραφή του ανεξάρτητου σχεδιαστή Rain Prisk και δεν δείχνει να βρίσκεται μακριά από όσα μάς έχει συνηθίσει το ιαπωνικό τετράτροχο.

Τι θα μπορούσαν να κρύβουν οι μεταλλικές επιφάνειες ενός σύγχρονου Mitsubishi Lancer EVO; Η απάντηση είναι η προφανής, καθώς οτιδήποτε λιγότερο από ένα υβριδικό σύνολο δεν θα μπορούσε να σταθεί πλέον στη γραμμή παραγωγής.

Μάλιστα με την παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το διάδοχος του EVO θα μπορούσε να διατηρήσει και τη μετάδοση στους τέσσερις τροχούς και τονώσει τις επιδόσεις με ένα-δύο εκατοντάδες ηλεκτρικούς ίππους. Λύσεις είναι σχεδόν σίγουρο ότι υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει και η θέληση.