Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της Imola Coupe, η Pagani αποφάσισε να δώσει στον κόσμο και την roadster έκδοση του μοντέλου.
Με βάση την Huayra R, που προορίζεται μόνο για πίστα, η Imola Roadster υιοθέτησε επίσης και το άγριο πακέτο αεροδυναμικής. Βασική διαφορά όμως με την R είναι ότι η Pagani σχεδίασε την Imola Roadster ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί στον δρόμο. Ζυγίζει περίπου 1260 kg, όσο και ένα supermini όχημα. Παρ΄ όλα αυτά, το κινητήριο σύνολο της διαφέρει αρκετά από ένα supermini.
Ο λόγος για έναν twin-turbo V12 AMG κινητήρα 6 λίτρων με απόδοση 850 PS και 1.100 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων από την Xtrac, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για την Pagani. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 350 km/h πριν μπει σε λειτουργία ο ηλεκτρονικός κόφτης.
Σε ότι αφορά τα ελαστικά, η Imola Roadster «φοράει» τα Pirelli P Zero Trofeo R με διαστάσεις 265/30 R20 στον εμπρός άξονα και 355/25 R21 στον πίσω. Τέλος, η Brembo επιμελείται την πέδηση του hypercar με τα αεριζόμενα κεραμικά της φρένα.
Η Pagani δεν έχει δώσει επίσημες πληροφορίες για την αρχική τιμή του roadster. Ωστόσο, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 8 μοντέλα, οπότε και η τιμή αναμένεται να είναι υψηλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτός είναι ο «απόκοσμος» ήχος της Pagani Huayra R στη Μόντσα (video)
Η Pagani Utopia βγήκε βόλτα στα μεσαιωνικά στενά της ιταλικής Μάντοβα (video)
Ακούστε τη γλυκιά «μελωδία» απ’τα έξι τελικά μιας Pagani Huayra BC (video)