Το νέο έμβλημα της Opel κάνει πρεμιέρα στο ηλεκτροκίνητο Mokka


TO ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ OPEL MOKKA ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟΝ ΝΕΟ «ΚΕΡΑΥΝΟ» ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΕΞΗΣ ΘΑ ΚΟΣΜΕΙ ΤΟ ΡΥΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ OPEL.

  • 8/7/2020

Η Opel επαναπροσδιορίζει την οπτική της ταυτότητα με το νέο Mokka. Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο που λανσάρει το Opel Vizor, το μελλοντικό πρόσωπο της μάρκας καθώς και το πλήρως ψηφιακό cockpit του μέλλοντος, το Pure Panel.

Το λογότυπο «Mokka» έχει επανασχεδιαστεί με μία  ειδική γραμματοσειρά και τώρα είναι κεντρικά τοποθετημένο στην πίσω πόρτα, κάτω από τον ‘κεραυνό’ της Opel. Το θρυλικό λογότυπο έχει επίσης αναθεωρηθεί και στη νέα του μορφή, θα κοσμεί όλα τα προσεχή μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή.

«Ο δακτύλιος είναι τώρα πιο λεπτός, πιο κομψός, πιο ακριβής και πιο χαρακτηριστικός, αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τον ‘κεραυνό’, δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, MarkAdams. «Όλες οι λεπτομέρειες είναι εξαιρετικά ακριβείς και κομψές.

Η λέξη'Opel' ενσωματώνεται στο κάτω τμήμα του δακτυλίου – θυμίζοντας περίτεχνο σκάλισμα πάνω σε κόσμημα. Το στοιχείο αυτό αποπνέει γνήσια Γερμανική ακρίβεια. Ενσωματώσαμε το «Blitz» (σήμα της Opel) σε μία εξέχουσα θέση στο Vizor, ενώ αντίστοιχα, στο πίσω τμήμα, βρίσκεται στο κέντρο, πάνω από το όνομα του μοντέλου.»

Το στοιχείο ενός κεραυνού μέσα σε κύκλο κοσμεί όλα τα μοντέλα Opel από το 1963. Ανάλογα με το μοντέλο και το έτος παραγωγής, τα εμβλήματα διαφέρουν ελαφρώς. Από το 1970, σαφείς σχεδιαστικές οδηγίες θεσπίστηκαν για όλους τους τομείς της εταιρείας.

Αυτή η εταιρική σχεδίαση αναθεωρήθηκε για πρώτη φορά το 1987. Με την είσοδο στη νέα χιλιετία εκσυγχρονίστηκε περαιτέρω, με το σήμα του κεραυνού να αποκτά τρισδιάστατο σχήμα, και το λογότυπο της εταιρείας και το έμβλημα των προϊόντων να έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους.

Από το 2016, τα μοντέλαOpel απέκτησαν ένα ανάγλυφο, χρωμιωμένολογότυπο υψηλής ακρίβειας. Το επίσημο λογότυπο της εταιρείας αναμορφώθηκε αποκτώντας ένα σύγχρονο, επίπεδο σχήμα το καλοκαίρι του 2017. Ο ανασχεδιασμένοςκεραυνός’ που προορίζεται για τα μελλοντικά μοντέλα εναρμονίζεται άριστα με το δισδιάστατο λογότυπο το οποίο χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις και την ψηφιακή επικοινωνία.