Το νέο Hyundai Elantra είναι ένα τετράθυρο με κουπέ στιλ


Η κορεατική εταιρία έχει ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των μικρό-μεσαίων οικογενειακών και δη στην βόρειό-αμερικανική αγορά.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/3/2020

Στην δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του κόσμου, αυτή των ΗΠΑ, τα οικονομικά σεντάν συντηρούν μια πολύ μεγάλη κατηγορία. Παραδοσιακά σε αυτή την κατηγορία τα εισαγόμενα προϊόντα που πρωταγωνιστούν είναι μοντέλα όπως τα Toyota Corolla/ Camry, Honda Civic κ.α.

Σημαντικό μερίδιο αποσπούν και οι Κορεάτες που επιστρέφουν με ένα αγνώριστο Elantra, το οποίο ξεχωρίζει από την δυναμική του σχεδίαση με την εμφατική μάσκα μπροστά που συντρέχει με την σχεδιαστική γλώσσα “Sensuous Sportiness”. Βασικό χαρακτηριστικό είναι και το κουπέ τετράθυρο στιλ με το πίσω μέρος να αποσπά εξίσου κολακευτικά σχόλια.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Elantra έχει μακρύνει κατά 56 mm (συνολικό μήκος 4.620 mm), έχει φαρδύνει κατά 25 mm αλλά έχει χαμηλώσει κατά 20 mm. Το μεταξόνιο των 2.720 mm έχει μακρύνει ελάχιστα ώστε να προσφέρει μεγαλύτερους και άνετους χώρους.

Το εσωτερικό αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη με μοντέρνα άποψη και σχεδίαση. Διαθέτει δύο ψηφιακές οθόνες με διαγώνιο 10,25’’, μια που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και μια touch-screen στο μέσο του ταμπλό με το σύστημα πολυμέσων να διαθέτει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας. Από τα tech-lights είναι το Digital Key χρησιμοποιώντας smartphone Android.

Στους κινητήρες το νέο Elantra έχει έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο με 150 PS και 180 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT (είπαμε, προορίζεται κυρίως για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού). Αργότερα θα υπάρξει και υβριδική έκδοση με το σύστημα του Kona Hybrid, δηλ. με ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.6 GDI, μπαταρία 1,32 kWh λιθίου-ιόντων και συνδυασμέ ισχύς στους 141 PS.