To νέο Hyundai i20 θα λανσαριστεί του χρόνου


ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ Η ΚΟΡΕΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/7/2019

Το ένα έχει ήδη παρουσιαστεί και θα είναι το Venue, ένα νέο crossover που θα τοποθετείται κάτω από το Kona. Με το Venue θα έχει αρκετές ομοιότητες το επερχόμενο i20, κυρίως σε ότι αφορά στο εσωτερικό και το ταμπλό με την κεντρικά τοποθετημένη «ελεύθερη» οθόνη αφής. Κατά τα υπόλοιπα θα υπάρχουν όλες οι νέες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που θα βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα, από πλευράς διαστάσεων το νέο i20 δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από το τωρινό μοντέλο και θα κινηθεί στο μήκος των τεσσάρων μέτρων. Στο εσωτερικό θα υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων χάρη στην πιο έξυπνη σχεδίαση με το μεταξόνιο να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με του τωρινού μοντέλου.

Από εκεί και πέρα το νέο i20 θα βασιστεί σε μία εξελιγμένη πλατφόρμα με νέα σχεδίαση ανάρτησης για βέλτιστα δυναμικά χαρακτηριστικά και καλά επίπεδα άνεσης. Στοιχεία που δεν απουσιάζουν ούτε από το τωρινό μοντέλο. Στην βάση των κινητήρων θα βρίσκεται ο αναβαθμισμένος τετρακύλινδρος των 1.200 cc και από εκεί και πάνω οι turbo τρικύλινδροι των 1.000 cc. Ντίζελ έκδοση δεν θα υπάρξει, αλλά ίσως να δούμε ήπιες υβριδικές εκδόσεις.

Λογικά το i20 θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2020 αφού οι Κορεάτες ετοιμάζουν ένα καυτό επίλογο του τωρινού μοντέλου. Ο λόγος για το i20 N που θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Ford Fiesta ST και το VW Polo GTI. Για το σκοπό αυτό ο 1.6 turbo της μάρκας θα ανέβει περίπου στα 200 PS, προκειμένου να εξασφαλίζει και τις απαιτούμενες επιδόσεις. Οι οποίες θα συνδυάζονται με πιο σφιχτή ανάρτηση, ενδεχόμενα και με μικρότερη απόσταση από το έδαφος, καθώς με αναβαθμισμένα φρένα.