To νέο Isuzu D-Max πάτησε Ευρώπη και εντυπωσιάζει


Την εμπορική πορεία του στην αγορά της M. Βρετανίας ξεκινά το νέο Isuzu D-Max σε εκδόσεις που εφοδιάζονται με τον έναν και μοναδικό κινητήρα diesel των 1,9 λίτρων.

  • 14/1/2021

Μπορεί η κατηγορία των pickup να μην είναι η πλέον δημοφιλής στην ευρωπαϊκή αγορά, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι οι προτάσεις που την εκπροσωπούν δεν παρουσιάζουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του νέου Isuzu D-Max, η εμπορική πορεία του οποίου στην Ευρώπη ξεκίνησε από τη βρετανική αγορά.

Πέρα από τον άκρως εντυπωσιακό σχεδιασμό, το νέο Isuzu D-Max διαθέτει μια σειρά χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του εσωτερικού, ο οποίος ακολουθεί το δείγμα γραφής επιβατικώνπροτάσεων, όντας πλήρως εξοπλισμένο και με κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας των pickup- ποιότητα κατασκευής.

Ενισχυμένο επιστρέφει και το πλαίσιο σκάλας, το οποίο υπόσχεται αναβαθμισμένη παθητικήασφάλεια και βελτιωμένα χαρακτηριστικά κίνησης.

Με τη σειρά του, ο κινητήρας diesel των 1,9 λίτρων πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6D αποδίδοντας 164 ίππους και 360 Nm ροπής.

Στη βασική έκδοση του αυτοκινήτου συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιοέξι σχέσεων, ωστόσο, προαιρετικά μπορεί να επιλέξει κανείς και μια αυτόματη μονάδα με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων, ο χρόνος απόκρισης της οποίας έχει μειωθεί κατά 25% σε σχέση με το παρελθόν.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις, η εμπλοκή του κεντρικούδιαφορικού όπως και του πίσω γίνεται εν κινήσει και με τη βοήθεια του αντίστοιχου διακόπτη που βρίσκεται στο cockpit του αυτοκινήτου.

Στη βρετανική αγορά το νέο Isuzu D-Max προσφέρεται σε τρειςτύπους αμαξώματος και σε τέσσερα εξοπλιστικά επίπεδα, με τον βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης σήμανσης και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας.