Το νέο Renault Clio RS θα είναι κάπως έτσι


H X-TOMI DESIGN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CLIO RS ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/2/2019

Το καινούργιο Renault Clio που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγες μέρες θα κινείται από αρκετούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ στην πορεία θεωρείται κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα παρουσιαστεί η κορυφαία του έκδοση. Ο λόγος φυσικά για το Clio RS, που θα είναι και η πιο σπορ εκδοχή του.

Το Clio RS αναμένεται να ακολουθεί τη λογική και την αισθητική του αντίστοιχου Megane και αυτό αποτύπωσαν, όπως βλέπετε, οι ειδικοί της X-Tomi Design. Που προσεγγίζει ιδιαίτερα καλά το μοντέλο παραγωγής.

Όπως συμβαίνει και στο μοντέλο της προηγούμενης γενιάς έτσι και το νέο Clio RS θα έχει τονισμένα φτερά και αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως τον πίσω διαχύτη, που θα του εξασφαλίζουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.

Ανάλογη λογική θα υπάρχει και στο εσωτερικό, ενώ επεμβάσεις θα υπάρχουν τόσο στα φρένα όσο και στην ανάρτηση, που θα είναι βέβαια πιο σφιχτή για χάρη της σπορ οδικής συμπεριφοράς.

Ο κινητήρας του νέου Clio RS θα είναι ο καινούργιος τετρακύλινδρος turbo των 1.800 cc, ο οποίος εμφανίστηκε καταρχήν στην Alpine A110 και στην συνέχεις τοποθετήθηκε και στο Megane RS. Στο τελευταίο αποδίδει μέχρι και 300 PS στο RS Trophy και 20 λιγότερους στη στάνταρ εκδοχή του. Στην Α110 η απόδοσή του είναι 252 PS και ίσως κάπου εκεί ή λίγο πιο κάτω θα είναι η ισχύς του στο νέο Clio RS.