Το νέο Toyota GR 86 χάνει την οροφή του;


Η αποκάλυψη του νέου Toyota GR 86 δημιουργεί σκέψεις και προσδοκίες γύρω από την εξέλιξη μιας έκδοσης χωρίς σταθερή οροφή, η οποία θα μπορούσε να διεκδικήσει τον τίτλο του roadster.

  • 7/4/2021

Λέγεται πως από το 2012 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Toyota GΤ 86, υπήρχαν σκέψεις για τη δημιουργία και μιας ανοιχτής έκδοσης. Τα σχέδια τότε προέβλεπαν ότι θα κυκλοφορούσε το 2014, όμως ποτέ δεν υλοποιήθηκε αυτή η ιδέα.

Αυτή τη φορά που η εταιρεία προχωρά σε ένα εκτεταμένο facelift του μοντέλου, η X-Tomi Design βρίσκει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα cabrio.

Αρχικά αυτό μοιάζει εξωτερικά με το Mazda MX-5, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα κάτι αρνητικό. Η ανεπίσημη φωτογραφία εμφανίζει το αυτοκίνητο χωρίς οροφή, αλλά από εκεί και πέρα ίδιο και απαράλλαχτο.

Η Toyota σκεφτόταν χρόνια τώρα μία ανοιχτή έκδοση με υφασμάτινη οροφή (και όχι μεταλλική) για το GR 86 και μάλλον έτσι θα γίνει.

Το βασικό ζήτημα που προβληματίζει τους κατασκευαστές είναι το βάρος του αυτοκινήτου, που σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελαν να επιβαρυνθεί.

Έτσι, επισημαίνεται από την ιαπωνική φίρμα πως έγινε χρήση αλουμινίου στην οροφή και τους προφυλακτήρες, ενώ πιο ελαφριά είναι τα καθίσματα και η εξάτμιση.

Σκοπός είναι το νέο μοντέλο να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.

Αν το cabrio είναι βαρύτερο τότε με τον μεγαλύτερο κινητήρα, ίσως δεν επηρεαστούν οι επιδόσεις του, διότι ο 2λιτρος δίνει τη θέση του σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων (boxer) με 235 ίππους και 250 Nm ροπής.

Η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση και μέχρι τα 100 χιλιόμετρα (για το κλειστό μοντέλο) θα επιτυγχάνεται, σύμφωνα με την εταιρεία, σε 6,3 δευτερόλεπτα, που είναι βελτιωμένη κατά 1,1 δευτερόλεπτο σε σχέση με πριν.

Οι πωλήσεις του νέου Toyota GR 86 ξεκινούν στην Ιαπωνία το φθινόπωρο. Για την Ευρώπη και την Αμερική θα πρέπει να περιμένουμε νέα ενημέρωση.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.