Το νέο VW ID.5 GTX θα αποκαλυφθεί στις 3 Νοεμβρίου


Η Volkswagen ανακοίνωσε μέσω Twitter την ημερομηνία που επέλεξε για το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID.5 GTX.

  • 21/10/2021

Η Volkswagen έχει ήδη ορίσει ημερομηνία για το παγκόσμιο ντεμπούτο του τρίτου της ηλεκτρικού μοντέλου. Το νέο Volkswagen ID.5 GTX θα παρουσιαστεί στις αρχές Νοεμβρίου σε μια ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας το νέο SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων. Ένα μοντέλο με πιο σπορ SUV στιλ, το πρώτο στη γκάμα της εταιρείας με coupe εμφάνιση και το δεύτερο ηλεκτρικό με τα αρχικά GTX.

Η γερμανική εταιρεία έδωσε επίσης στη δημοσιότητα ένα πολύ σύντομο teaser βίντεο του νέου ID.5 GTX που ποζάρει με το έντονο καμουφλάζ που είδαμε τους τελευταίους μήνες στο Βερολίνο.

Το νέο ID.5 GTX θα ενταχθεί στη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen από την επόμενη άνοιξη, όταν και έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουν οι παραδόσεις του μοντέλου. Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen αναπαράγει μια ελκυστική γραμμή κουπέ στο πλάι, με τη γραμμή οροφής να πέφτει απαλά προς τα πίσω. Η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών έχει επίσης μια αεροτομή στην προεξοχή που αυξάνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του μοντέλου.

Το νέο Volkswagen ID.5 GTX θα παρουσιαστεί στις 3 Νοεμβρίου, έχοντας ήδη ολοκληρώσει το δοκιμαστικό του πρόγραμμα. Στην πραγματικότητα, ήταν μόλις λίγες μέρες από τότε που τον είδαμε στις τελευταίες του δοκιμές στο Nurburgring, με κάποια τμήματα ακόμα κρυμμένα με καμουφλάζ, και άλλα σχεδόν ακάλυπτα.

Στο εσωτερικό δεν θα υπάρχουν διαφορές σε σχέση με το ID.4. Το ταμπλό διαθέτει μια μικρή οθόνη για τον πίνακα οργάνων και μια μεγαλύτερη στο κέντρο και την κονσόλα αφής για το σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας.

Δεν θα υπάρχουν διαφορές ούτε στο ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, καθώς θα είναι το ίδιο με το ID.4 GTX. Δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, με χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης και συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 299 ίππων.

Το σύστημα θα τροφοδοτείται από την μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται μεταξύ των δύο αξόνων, με καθαρή χωρητικότητα 77 kWh, αν και λόγω του μεγαλύτερου βάρους, η μέγιστη αυτονομία θα μειωθεί στα 460 χιλιόμετρα.