Το Nurburgring "ζεσταίνει τις μηχανές του" μετά τον κορωνοϊό


ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ NüRBURGRING ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΗΜΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΛΟΓΩ COVID-19. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΤΟ «RING» ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: DALE LOMAS (ROAD AND TRACK, USA) ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
  • 4/5/2020

Αμερικανοί και όπλα. Γερμανοί και γρήγορα αυτοκίνητα. Μην περιμένετε να μπείτε σε συζήτηση γι αυτά τα θέματα χωρίς να φτάσουν στα άκρα. Μερικές φορές είναι ευκολότερο να κουνάτε το κεφάλι, να χαμογελάτε και να απολαμβάνετε τη συζήτηση. Έτσι, ενώ τα καταστήματα όπλων αντιμετωπίζουν άνευ προηγουμένου ζήτηση κατά τη διάρκεια του lockdown στις ΗΠΑ, ένας από τους μεγαλύτερους δημόσιους χώρους άνοιξε ξανά για πρώτη φορά από τον Μάρτιο. Είναι, φυσικά, η μεγαλύτερη πίστα αγώνων στην Ευρώπη - το Nürburgring Nordschleife.

Καθώς γράφω αυτές τις γραμμές, τα περισσότερα σχολεία στη Γερμανία εξακολουθούν να είναι κλειστά, πολλοί υπάλληλοι παραμένουν με άδεια και όλα τα μη απαραίτητα ταξίδια δεν γίνονται. Δεν είναι οι άνθρωποι στα καταφύγια αλλά δεν απέχει και πολύ η εκεί κατάσταση. Και όμως, ανήμερα Πρωτομαγιά το Nürburgring άνοιξε τις πύλες του για «ανέπαφη οδήγηση» ακολουθώντας κάποιους αυστηρούς κανονισμούς. Και αυτό θα μπορούσε να είναι μια εικόνα για την από εδώ κι εμπρός κανονικότητα του 2020.

Πως λειτουργεί, λοιπόν; Με απλά λόγια, μπορείτε να οδηγήσετε την πίστα των 20,7 km κατά τη διάρκεια του Touristenfahrten, των προγραμματισμένων track days για τις οποίες φημίζεται η πίστα, χωρίς να μιλήσετε σε άλλο άνθρωπο. Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν online ή μέσω της εφαρμογής Greenhell Driving. Δείξτε τον κωδικό QR σας ή σαρώστε το εισιτήριο στο scanner της πύλης, και μπορείτε απλά να οδηγήσετε στην πιο δύσκολη πίστα του κόσμου.

Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες αλλαγές. Οι κανονικοί χώροι στάθμευσης είναι κλειστοί, σφραγισμένοι πίσω από κρύα, μεταλλικά φράγματα. Αντ’ αυτού, σας προσκαλούμε να οδηγήσετε στην άλλη πλευρά του χωριού Nürburg, όπου ολόκληρο το paddock του Nürburgring έχει χωριστεί σε κοινωνικά απομονωμένες θέσεις στάθμευσης κατάλληλες για να φιλοξενήσουν ένα F-350 ή δύο Hummer. Οι μάσκες προσώπου είναι υποχρεωτικές σε ολόκληρο τον χώρο. Ελάχιστη απόσταση μεταξύ ανθρώπων; Δύο ολόκληρα μέτρα. Επιτρέπονται μόνο δύο επιβάτες ανά όχημα, και υποτίθεται ότι πρέπει να προέρχονται από τον ίδιο χώρο. Ναι, αυτό σημαίνει ότι τα άσημα ταξί του Nürburgring θα είναι με τραβηγμένα χειρόφρενα στο εγγύς μέλλον.

Λοιπόν, πώς λειτούργησαν όλα την πρώτη μέρα; Παραδόξως καλά, πρέπει να ομολογήσω. Οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων ήταν ανοιχτές — Έκλεισα μια BMW 125i από το Rent4Ring. Το φαγητό ήταν διαθέσιμο από τοπικούς προμηθευτές γρήγορου φαγητού είτε ως take away ή μέσω drive-in. (Ένα σνίτσελ σε ψωμάκι σάντουιτς, ευχαριστώ που ρωτήσατε).

Όσον αφορά τη συμπεριφορά; Πείτε με έκπληκτο και περήφανο για τους ομοίους μου «Ringers». Ναι, μερικοί από τους επισκέπτες πήγαν στο πάρκινγκ αλλά οι αποστάσεις διατηρήθηκαν. Ο χώρος στάθμευσης στο Grand Prix track, μόλις ενάμισι χιλιόμετρο μακριά ήταν προφανώς πολύ μακριά για ορισμένους από τους επισκέπτες. (Ελπίζω να μπορούν να αισθανθούν τον απογοητευτικό τόνο μου και να διορθώσουν ανάλογα τη συμπεριφορά τους.)

Επίσης, η… Polizei είδε λιγότερη από το συνηθισμένο δράση, για να γράφει αναφορές και να τραβά φωτογραφίες από ατυχήματα με οχήματα εκτός ελέγχου. Όταν το καθήκον τους καλούσε, φορούσαν μάσκες και στάθηκαν σε σεβαστή απόσταση μακριά από τους άτυχους οδηγούς. Όπως και οι χειριστές των περίφημων φορτωτών από την τοπική εταιρεία ρυμούλκησης. Οι γιατροί; Δεν υπάρχει πραγματική δουλειά για αυτούς σήμερα, αλλά πάντως έχουν όλοι μάσκες και εξοπλισμό. Η πίστα πληρώνει τον χρόνο αναμονής των επαγγελματιών και του εξοπλισμού κάθε μέρα. Εάν δεν υπήρχε παραϊατρική κάλυψη, η πίστα δεν θα άνοιγε.

Εν ολίγοις, σήμερα ήταν ένα μικρό βήμα προς την ομαλότητα και κάθε κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη. Επί του παρόντος, ο 24ωρος αγώνας του Nürburgring έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου και η διάσημη σειρά αντοχής NLS (πρώην VLN) σχεδιάζει ακόμα μια σύντομη σεζόν που ξεκινά τον Ιούνιο. Και ίσως χάρη στο σήμερα, κανένα από αυτά δεν φαίνεται μη ρεαλιστικό καθώς η Γερμανία άρχισε να σηκώνει το πόδι από το lockdown. Ο γερμανικός τουρισμός, (από και προς), δεν πρόκειται να ξαναρχίσει πριν από τις 14 Ιουνίου. Αυτό είναι επίσημο. Αλλά όταν ανοίξουν τα σύνορα, τουλάχιστον ένας χώρος αγώνων θα είναι έτοιμος για τους επισκέπτες.