Το Opel ADAM ROCKS στο Vine


Η Opel επεκτείνει την καμπάνια του ADAM ROCKS στα κοινωνικά δίκτυα.

  • 15/10/2014

«Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι»: το σλόγκαν για την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια με θέμα το νέο Opel ADAM ROCKS.

Η Opel εντείνει τη χρήση των καναλιών των social media στην επικοινωνία της και υπέγραψε συνεργασία με τον δημιουργό βίντεο κλιπ και βασιλιά του Vine, Zach King από το Los Angeles.

Ο βιρτουόζος του είδους ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά του νέου άγριου παιδιού της Opel σε έξι, μικρής διάρκειας, δημιουργικά βίντεο κλιπ  (Bubble Gum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch και Cannonball).

Τα αποτελέσματα της δουλειάς του προβάλλονται στο Opel-Vine-Portal και στο κανάλι Vine του Zach King από τις 13 Οκτωβρίου. Επιπλέον, τα σποτάκια, μεταξύ των οποίων και ένα making of video, θα είναι συνδεδεμένα στις σελίδες της Opel σε YouTube, Facebook, Twitter και στο ειδησεογραφικό blog Buzzfeed.

«Χρειάζεται να προσελκύουμε τους πελάτες από τα μέρη όπου συχνάζουν περισσότερο. Το υποψήφιο κοινό του Opel ADAM αντλεί τις περισσότερες πληροφορίες του από τα social media. Επομένως, εντείνουμε τις δραστηριότητές μας στο συγκεκριμένο τομέα  και η συνεργασία με έναν από τους καλύτερους του είδους ήταν η προσφορότερη επιλογή. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε μαζί μας τον Zach King σε αυτό το project», εξήγησε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller.

Ο 24χρονος Zach King έχει ήδη τιμηθεί με πολυάριθμες διακρίσεις για το έργο του και είναι ένας από τους κορυφαίους κινηματογραφιστές του Vine, ένα δημοφιλές δίκτυο βίντεο σε ΗΠΑ και Καναδά. Θεωρείται μάγος σε αυτό το είδος βίντεο και έχει πάνω από 1,9 εκατομμύρια οπαδούς στο Vine.

Το Vine είναι μία δωρεάν εφαρμογή για smartphones η οποία επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους.