Η Honda παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Prelude στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το εμβληματικό σπορ μοντέλο επέστρεψε μετά από σχεδόν 25 χρόνια, με την έκτη γενιά του να μεταμορφώνεται σε ένα σπορ grand tourer με σύγχρονα υβριδικά χαρακτηριστικά και εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση, ακολουθώντας πιστά το πνεύμα των προηγούμενων γενεών.
Τώρα, ήρθε η ώρα να «αγριέψουν» τα πράγματα. Η αγωνιστική έκδοση του Prelude παρουσιάστηκε και φέρει την κωδική ονομασία Prelude-GT, καθώς με το συγκεκριμένο όχημα η ιαπωνική μάρκα φιλοδοξεί να συμμετάσχει το 2026 στην κορυφαία κατηγορία GT500 της ιαπωνικής σειράς Super GT. Και μπορεί εξωτερικά να… μοιάζει με το νέο Prelude, αλλά κάτω από το καπό κρύβεται ένα εντελώς διαφορετικό «θηρίο».
Το Prelude-GT βασίζεται αρκετά στη χρήση του ανθρακονήματος, αφού τόσο το μονοκόκ σασί, όπως και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από το εν λόγω υλικό. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το Prelude-GT χρησιμοποιεί έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, που αποδίδει περίπου 650 PS, με την ισχύ να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων.
Θυμίζουμε ότι το ολοκαίνουργιο, νόμιμο για τον δρόμο Honda Prelude εξοπλίζεται με το βραβευμένο υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda που έχει ως βάση έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 L, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και αποδίδει 200 PS και 314 Nm ροπής.
Το Prelude-GT θα βρεθεί απέναντι σε αντίστοιχα μοντέλα όπως τα Toyota GR Supra GT500 και Nissan Z Nismo GT500, αντικαθιστώντας επί της ουσίας το Civic Type R-GT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda S2000 βρήκε τον χαμένο του εαυτό μετά από 6 χρόνια παραμέλησης (video)
Carbon παντού, γούστο πουθενά – Το Honda που τραβάει τα βλέμματα για τους λάθος λόγους (photos)