Το plug-in υβριδικό Jeep Wrangler είναι ιδανικό για φυσιολάτρες


Με μεγάλη ροπή, κατ’ επιλογή τετρακίνηση, κοντές σχέσεις και μπλοκέ διαφορικά το Wrangler θα συνεχίσει να πηγαίνει παντού και ως PHEV!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: JEEP
  • 8/10/2020

Ένα από τα θέματα που αντιμετωπίζουν όσοι κινούνται σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές με ένα τετρακίνητο είναι ο θόρυβος του κινητήρα του. Ο οποίος αφενός χαλά την ησυχία που συνήθως επικρατεί και αφετέρου ενοχλεί τα ζώα που ενδεχόμενα οι επιβάτες του τζιπ θέλουν να δουν από κοντά.

Σε λίγους μήνες πάντως η παραπάνω διαδικασία θα μπορεί να είναι πλήρως αθόρυβη μιας και τότε θα είναι διαθέσιμη η plug-in υβριδική έκδοση του πιο παραδοσιακού και μάλλον πιο ικανού Jeep πέρα από την άσφαλτο. Του Wrangler 4xe PHEV δηλαδή, που χάρη στη  μπαταρία του των 17 kWh, κατασκευής Samsung, θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει περίπου 40 km καθαρά ηλεκτρικό, οπότε και αθόρυβα και οικονομικά.

Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από τον turbo βενζίνης των 2.000 κυβικών της Jeep, ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στο τέλος αυτού του κιβωτίου υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 135 PS και 245 Nm, ενώ το σύνολο ολοκληρώνει και ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ με 45 PS και 59 Nm που παίρνει κίνηση με ιμάντα και χρησιμοποιείται στα ήπια υβριδικά συστήματα της FCA.

H συνδυαστική απόδοση είναι 380 PS και 637 Nm, ενώ η συγκεκριμένη διάταξη των ηλεκτροκινητήρων επέτρεψε στους μηχανικούς της Jeep να διατηρήσουν την κατ’ επιλογή τετρακίνηση και τις κοντές σχέσεις (2WD, 4WD, 4WD Low).

Επίσης δεν επηρεάζεται ούτε η λειτουργία των μπλοκέ διαφορικών μπροστά και πίσω, οπότε το Wrangler PHEV αναμένεται τουλάχιστον το ίδιο ικανό εκτός δρόμων με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου. Αν όχι και καλύτερο χάρη στην πιο άμεση απόδοσης της ροπής του που είναι έτσι κι αλλιώς ιδιαίτερα μεγάλη.

Πάντως ο συνδυασμός ενός κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρων ήταν μια δύσκολη υπόθεση για τους μηχανικούς της Jeep που ασχολήθηκαν με τον έλεγχο του συστήματος πρόωσης και την απόδοσή του.