Τo Range Rover Sport HST εξηλεκτρίζεται


Ο εξηλεκτρισμός στη Land Rover ξεκινά από το Range Rover Sport HSD που διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό (mild hybrid) υβριδικό σύστημα.

  • 14/2/2019

H ειδική έκδοση HST του Range Rover Sport θα είναι και αυτή που πρώτη θα αποκτήσει ένα ήπιο υβριδικό (mild hybrid) σύστημα 48 Volt, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με τον ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε σειρά των 2.996 cc.

Ο οποίος αντικαθιστά τον V6 με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή που χρησιμοποιείται ακόμα στην Jaguar F-Type και μεταξύ άλλων διαθέτει κα μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Παράλληλα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται από ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος ανακτά την ενέργεια που απελευθερώνεται κατά το φρενάρισμα και σε άλλες περιπτώσεις χάνεται.

Ταυτόχρονα η ηλεκτρική ενέργεια τροφοδοτεί και έναν ηλεκτρικό «compressor» ο οποίος καλύπτει την όποια υστέρηση στην απόκριση του turbο, ειδικά στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας στην ουσία το turbo lag. Η απόδοση του συνόλου ανέρχεται σε 400 PS και σε 550 Nm, που κατανέμονται σε όλους τους τροχούς.

Ο νέος εξακύλινδρος βασίζεται στους τετρακύλινδρους της γενιάς Ingenium και ακολουθεί τον κανένα των 500 cc ανά κύλινδρο, κάτι που κάνει π.χ. και η BMW. Για τη συνέχεια έχουν προγραμματιστεί και εκδόσεις πετρελαίου, που θα αποδίδουν από 273 έως και 400 PS.

Εξίσου εύκολα θα μπορούσε να παρουσιαστεί και ένα τρικύλινδρο σύνολο 1.500 cc, ενώ οι κινητήρες Ingenium που όπως είπαμε αποτελούν τη βάση, μπορούν να τοποθετηθούν εγκάρσια ή κατά μήκος και να συνδυαστούν με κίνηση στους πίσω τροχούς ή σε όλους.