To Skoda Enyaq iV δίχως ίχνος καμουφλάζ


Πρόσφατα η τσέχικη εταιρία μας είχε δώσει τα πρώτα στοιχεία για το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: kolesa.ru
  • 12/5/2020

Και για μια ακόμη φορά το ρωσικό kolesa.ru έρχεται να μας δείξει πόσο γρήγορα αντανακλαστικά έχει και ως μετρ στην επεξεργασία εικόνας κάνει την δική του υπόθεση σχετικά με την σχεδίαση που θα έχει το Enyaq. Εδώ να πούμε πως μέχρι τώρα το ρωσικό site έχει πέσει πολύ κοντά στο πραγματικό τελικό αποτέλεσμα και για αυτό θα τολμήσουμε για μια ακόμη φορά να βασιστούμε στα renderings του.

Αυτό που γίνεται αντιληπτό είναι πως ακόμη και αν το αμάξωμα διαφέρει η Skoda διατηρεί το σεμνότυφο σχεδιαστικό της προφίλ δίχως ακρότητες και τολμηρές κινήσεις (τουλάχιστον απέναντι στο «αδερφό» VW ID.3). Έτσι, το μπροστινό μέρος θα έχει μια εξελιγμένη «κλειστή» μάσκα από τα τελευταία μοντέλα της εταιρίας και το πίσω θα συμπληρώνει αρμονικά το όλο σύνολο.

Από εκεί και πέρα οι ιθύνοντες της εταιρίας θα φροντίσουν το πρώτο τους ηλεκτρικό πάνω στην πλατφόρμα MQB να έχει μια value for money τοποθέτηση. Μην περιμένετε όμως να κοστίζει και κάτω από τις 40.000 ευρώ μιας και το μέγεθος του το τοποθετεί απέναντι στο Kodiaq (παρότι αρκετά χαμηλότερο έχει μήκος 4.648 mm).

Σημαντικό είναι πως το Enyaq θα είναι το πρώτο πισωκίνητο Skoda από την δεκαετία του 1990. Τουλάχιστον αυτό θα αφορά στις βασικές RWD εκδόσεις με την iV 50 (με 148 PS, 55 kWh μπαταρία, 340 km αυτονομία), την iV 60 (με 179 PS, 62 kWh μπαταρία, 390 km αυτονομία) και την iV 80 (με 204 PS, 500 km αυτονομία).

Οι τετρακίνητες (iV 80X και iV vRS με 265 PS και 306 PS, αντίστοιχα) θα έχουν και έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά. Από τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα το Enyaq θα λανσαριστεί αρχές 2021.