Το Smart Concept #1 μας δείχνει το Smart SUV


Ήδη από το 2005 και την Έκθεση της Φρανκφούρτης η Smart έχει αποκαλύψει τα σχέδιά της για ένα crossover παρουσιάζοντας τότε το Formore concept που όμως ποτέ δεν είδε το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή. Σήμερα επανέρχεται με το αμιγώς ηλεκτρικό Concept #1.

  • 6/9/2021

Τα πράγματα όμως άλλαξαν και με φόντο την νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης σήμερα παρουσίασε στο Μόναχο το πρωτότυπο Concept #1, που στην ουσία προλογίζει το πρώτο SUV της μάρκας. Φυσικά, αυτό θα είναι 100% ηλεκτρικό και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022.

Η Smart έχει περάσει σε μία νέα εποχή πλέον και στο μέλλον θα εξελίσσει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, ενώ βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία των Daimler και Geely. To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί σε μια πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί από την Geely.

Το πρωτότυπο Concept #1 ξεχωρίζει από την άκρως φουτουριστική του σχεδίαση που ειδικά εμπρός με την κλειστή μάσκα και τους στενούς προβολείς, το φέρνει οπτικά πολύ κοντά στα πρότυπα και τη μινιμαλιστική προσέγγιση της Tesla.

Στην εμπρός μάσκα ξεχωρίζει και η χαρακτηριστική LED λωρίδα, η οποία υπάρχει και σε παρόμοια μορφή στο πίσω μέρος. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα δίνει και η χρυσαφί χρώματος οροφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τις μαύρες κολώνες. Επιπλέον, οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά και απουσιάζει η μεσαία κολώνα.

Το μήκος του αμαξώματος είναι 4,290 μέτρα, το πλάτος 1,910 και το ύψος στα 1,698. Οι διαστάσεις του είναι πολύ κοντά σε αυτές της Mercedes EQA, αλλά και του Mini Countryman, και φυσικά μιλάμε για το μεγαλύτερο σε μέγεθος Smart που έχουμε δει έως τώρα.

Το ίδιο εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του Concept #1 με τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα και με το ταμπλό να έχει μια μοντέρνα και λιτή σχεδίαση και την οθόνη αφής που μοιάζει να αιωρείται, που δίνει μία πολύ πρωτότυπη εικόνα. Φυσικά, παραμένει άγνωστο κατά πόσο αυτά τα στοιχεία θα περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά τα τεχνικά στοιχεία για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του μοντέλου.

Το Concept #1 στην έκδοση παραγωγής αναμένεται τον επόμενο χρόνο και θα κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη.