Το Tesla Model S θα αποκτήσει αυτονομία 1.000 km!


Η καινούργια μπαταρία που θα εξασφαλίζει την τροφοδοσία των τριών ηλεκτροκινητήρων στο νέο Roadster θα χρησιμοποιηθεί μάλλον και στο Model S.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/2/2020

To νέο Roadster της Tesla, πέρα από όλα τα άλλα, δίνει και μια εικόνα της πορείας εξέλιξης της τεχνολογίας που θα χρησιμοποιεί η αμερικάνικη εταιρεία στα μελλοντικά της μοντέλα. Έτσι το Roadster θα έχει το σύστημα πρόωσης που ονομάζεται Plaid και σε αντίθεση με ότι ισχύει μέχρι τώρα δεν θα έχει μόνο δύο αλλά συνολικά τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Οι οποίοι σύμφωνα με την Tesla θα του εξασφαλίζουν μια τελική ταχύτητα 400 km/h και ένα 0-100 km/h σε λιγότερα από 2,0 δεύτερα. Από την τελική ταχύτητα και μόνο προκύπτει, με βάση υπολογισμούς, μια συνδυαστική απόδοση περίπου 1.000 PS. Η οποία φυσικά απαιτεί και τροφοδοσία από μια ενισχυμένη σε ότι αφορά την ενεργειακή της χωρητικότητα μπαταρία. Που πρέπει, με βάση και πάλι υπολογισμούς να είναι γύρω στις 200 kWh.

To Plaid έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο Model S, όταν αυτό κυνηγούσε τον απόλυτο χρόνο των ηλεκτρικών στο Nürburgring, ενώ από τη στιγμή που θα υπάρχει η τεράστια μπαταρία μπορεί και αυτή να τοποθετηθεί στη μεγάλη λιμουζίνα.

Στην περίπτωση αυτή η αυτονομία της, σε συνδυασμό με έναν από τους υπάρχοντες συνδυασμούς πρόωσης θα μπορούσε να φτάνει μέχρι και τα 1.000 km. Τιμή που άλλωστε η Tesla έχει υποσχεθεί και για το Roadster, αν η ταχύτητα κίνησής του είναι στα πλαίσια των ορίων που ισχύουν στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους. Το πρόβλημα εδώ είναι το βάρος της μπαταρίας, η οποία είναι πολύ πιθανό να ζυγίζει πάνω από 1.200 kg.