Tο Toyota GT86 αποκτά ηλεκτρική καρδιά


Σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράτροχο μετέτρεψε το Toyota GT86 ένας Γερμανός λάτρης του ιαπωνικού coupe αξιοποιώντας τα ηλεκτρικά μέρη ενός Nissan Leaf.

  • 27/1/2020

H ημέρα που το Toyota GT86 θα αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αργεί ακόμα, αυτό ωστόσο δεν εμπόδισε έναν Γερμανό οπαδό του ιαπωνικού coupe να μετατρέψει τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων.

Ο Κύρος Γρανάζης της Γερμανίας αφαίρεσε από το Toyota GT86 τον boxer κινητήρα και όλα τα περιφερειακά μέρη του δίλιτρου συνόλου, τοποθετώντας στη θέση του έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής, προερχόμενος από το Nissan Leaf.

Από το ιαπωνικό hatchback προέρχονται και οι μπαταρίες οι οποίες καταλαμβάνουν τον χώρο της ρεζέρβας φτάνοντας σε χωρητικότητα τα 24 kWh.

Ο Γερμανός χρησιμοποίησε ηλεκτρικά μέρη και από το Tesla Model S, με το αποτέλεσμα να τον δικαιώνει κρίνοντας από τις επιδόσεις του ηλεκτροκίνητου Toyota GT86 και ειδικότερα από τα σχεδόν 5 δευτερόλεπτα που απαιτούνται πλέον για την επιτάχυνση του αυτοκινήτου από στάση στα 100 χλμ./ώρα.

Τώρα σε περίπτωση, πάντως, που αναρωτιέστε για τους λόγους που οδήγησαν τον ιδιοκτήτη του Toyota GT86 στη φιλόδοξη μετατροπή, η απάντηση έρχεται από την αστοχία που παρουσίασε ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης που φέρει τη σφραγίδα της Subaru και η Toyota ατυχώς επέλεξε για την επιστροφή της στην κατηγορία των σπορ coupe.