Το VW ID X των 329 ίππων πήρε το πράσινο φως για την παραγωγή


Το ID X concept που παρουσίασε η Volkswagen στο Μόναχο θα είναι η βάση για το μοντέλο παραγωγής που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το ID 3 GTX και θα έχει επιδόσεις hot hatch.

  • 7/9/2021

Το αφεντικό της Volkswagen, Ralf Brandstätter, επιβεβαίωσε μόλις ότι το ID X concept θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής μετά το τέλος του έτους, αφού πήρε το πράσινο φως από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.

Μιλώντας στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, ο Brandstätter είπε ότι το πρωτότυπο όχημα θα αποτελέσει τη βάση για μια ηλεκτρική hot έκδοση με βάση το ID.3. Θα είναι έτσι το δεύτερο μοντέλο στην οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων GTX.

Βέβαια, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την απόδοσή του, αλλά το πιθανότερο είναι ότι το σύστημα κίνησης από το μεγαλύτερο ID.4 GTX θα μεταφερθεί αυτούσιο. Αναγνώρισε μάλιστα, ότι «περισσότερη απόδοση σημαίνει λιγότερη εμβέλεια», αλλά δήλωσε ότι θα είναι διαθέσιμη η πλήρης γκάμα μπαταριών του ID.3.

Είναι μέρος της συνεχιζόμενης δέσμευσης της Volkswagen να παράγει αυτοκίνητα που θα ικανοποιούν τα θέλω των οδηγών και στην εποχή των EV. «Η διασκέδαση στην οδήγηση είναι ένα άλλο μέρος της κινητικότητας», είπε χαρακτηριστικά ο Brandstätter, προσθέτοντας ότι η Volkswagen κατασκευάζει μία σε φυσική μορφή πρωτότυπη έκδοση του ανοιχτού ID.3 Convertible.

Οι εικόνες που εμφανίστηκαν στο λογαριασμό στο Linkedin του Brandstatter τον περασμένο Μάιο έδωσαν λίγα στοιχεία στη δημοσιότητα, αλλά το αυτοκίνητο που φαινόταν ήταν σαφώς μια hot έκδοση του ηλεκτρικού hatchback ID.3. Τα μόνα χαρακτηριστικά που ήταν εμφανή ήταν η γκρι και πράσινες ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου με ελαστικά χαμηλού προφίλ και τα σπορ καθίσματα καλυμμένα με Alcantara.

Το πρωτότυπο ID X concept, σύμφωνα με τις περιορισμένες λεπτομέρειες που αποκάλυψε ο Brandstätter στο Linkedin, υπόσχεται σημαντική αναβάθμιση της ισχύος και των επιδόσεων από όλες τις τωρινές παραλλαγές του ID.3. Η ισχύς είναι πια στους 329 ίππους, 128 ίπποι περισσότεροι από την πιο ισχυρή έκδοση που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.

Δεδομένου ότι τα τρέχοντα μοντέλα ID.3 έχουν την κίνηση στον πίσω άξονα, θεωρήθηκε ότι το σύστημα τετρακίνησης από το ID.4 GTX δεν μπορούσε να προσαρμοστεί στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MEB του κανονικού ID.3. Μένει λοιπόν να δούμε, εάν το ID X concept έκανε συμβιβασμούς όσον αφορά την ευρυχωρία και τη διάταξη των καθισμάτων ή του χώρου αποθήκευσης για να δημιουργήσει χώρο για την τετρακίνηση.

Μετά από μια δοκιμαστική οδήγηση στο ID X concept, ο Brandstätter αποκάλυψε ότι μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 5,3 δευτερόλεπτα και είναι εξοπλισμένο με ειδική λειτουργία Drift, όπως το νέο Golf R.

Αρχικά, ο Brandstätter είχε πει ότι το ID X concept δεν προοριζόταν για παραγωγή αλλά ότι η Volkswagen "θα πάρει πολλές ιδέες" από το concept. Δημιουργήθηκε επειδή οι μηχανικοί που εργάστηκαν στο ID.4 GTX «ανακάλυψαν τη διασκέδαση της ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης και έτσι τους αφήσαμε να το κάνουν».