Το T-Cross είναι ένα SUV αστικών διαστάσεων με συμπαγή σχεδίαση και έξυπνη διαρρύθμιση στο εσωτερικό για βέλτιστη εκμετάλλευση χώρων. Ο βασικός αντίπαλος θα είναι τόσο το Renault Captur όσο και το Seat Arona και για αυτό η γκάμα θα διαθέτει μία πλήρη σειρά από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Ωστόσο, το T-Cross δεν θα έχει κάποια πιο προχωρημένη υβριδική έκδοση, όπως επιβεβαίωσε ο Andreas Kruger, υπεύθυνος στα μοντέλα μικρών κατηγοριών στην Volkswagen.
Ο λόγος είναι πολύ απλός και αφορά καθαρά στο κόστος. Μία υβριδική ή plug-in υβριδική έκδοση θα ήταν πολύ ακριβή και θα ξεπερνούσε το T-Roc ή ακόμη και θα πλησίαζε την τιμή του φτηνότερου ηλεκτρικού της μάρκας (δηλ. το e-up!).
Επίσης το T-Roc δεν θα αποκτήσει ούτε κάποια hot έκδοση βάζοντας τέλος στις φήμες για μία εκδοχή με τον δίλιτρο TSI του Polo. Έτσι, η γκάμα θα ξεκινά από τον 1.0 TSI (με 95 PS και 115 PS) και τον 1.6 ΤDI (95 PS). Αξιοσημείωτο είναι πως όλα τα Τ-Cross θα είναι προσθιοκίνητα.