Το VW T-Cross γοητεύει ακόμα και ως διπλοκάμπινο!


Μπορεί τα μέχρι σήμερα γνωστά pickup να απευθύνονται σε ένα ειδικό κοινό, ωστόσο, ποιος θα μπορούσε να γυρίσει την πλάτη σε μικρές και προσιτές κατασκευές που συνδυάζουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου;

  • 22/7/2020

Δίχως καμία αμφιβολία τα pickup με τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες και τις εκτεταμένες μεταφορικές δυνατότητες ανήκουν σε μια άλλη εποχή, στην οποία ουδείς κοιτούσε το «ταμπελάκι» των εκπομπών ρύπων ή ακόμα και εκείνο της κατανάλωσης καυσίμου.

Στις ημέρες, αυτού του είδους τα pickup δείχνουν να χάνουν τη μάχη με τον χρόνο, ανήμπορα να προσαρμοστούν στις νέες και σαφώς απαιτητικότερες συνθήκες. Από την αργή αλλά σταθερή πτώση της δημοτικότητας των πατροπαράδοτων pickup είναι πολύ πιθανόν να ανατείλει ένα διαφορετικό είδος, λιγότερο ειδικό και σαφώς πιο προσιτό.

Πρόκειται για τα pickup «τσέπης» τα οποία θα βασίζοντας σε λιγότερο ή περισσότερο αστικά crossovers, φροντίζοντας με αυτόν τον τρόπο να διατηρούν χαμηλά τον πήχη του κόστους  χρήσης και κτήσης, όπως άλλωστε και του ενεργειακού αποτύπωμά τους.

Προτάσεις, όπως το νέο Fiat Strada, θα μπορούσαν κάλλιστα να σταδιοδρομήσουν και στην ευρωπαϊκή αγορά, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα μοδάτα crossovers πόλης και στα επαγγελματικά οχήματα που χρόνο με τον χρόνο μειώνουν τα μεγέθη τους σε μια προσπάθεια να χωρέσουν μεταφορικώς και κυριολεκτικώς στη νέα τάξη πραγμάτων.

Κρίνοντας μάλιστα από τα όσα δημιούργησε η σχεδιαστική πένα του Kleber Silva, δεν χρειάζεται και πολύ προσπάθεια για να δημιουργήσεις μικρά και προσιτά pickup με αφετηρία τα crossover πόλης του ομίλου VW.

Ας μην αποκλείσουμε, λοιπόν, το ενδεχόμενο και άλλοι ευρωπαίοι ή μη κατασκευαστές να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Fiat, εντάσσοντας στην γκάμα τους pickup προτάσεις με αστικό και προσιτό προσανατολισμό τα οποία θα απευθύνονται είτε σε επαγγελματίες είτε σε συνειδητοποιημένους ιδιώτες.