Τριάδα BMW M4 και bonus η ισχυρότερη i4 με 530 PS!


ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΤΟΣΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 4 ΚΑΙ ΔΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΥΤΗΣ, Μ4, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΤΡΙΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ.

  • 11/5/2020

Έχοντας ήδη ενισχύσει σε δυναμισμό τη νέα Σειρά 3, που κυκλοφορεί από πέρυσι, η Βαυαρική εταιρία δεν έχει άλλη επιλογή από το να τονίσει και τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά της Σειράς 4. Και αυτό θέλει να το κάνει με τέτοιο τρόπο ώστε να ανοίξει την ψαλίδα μεταξύ των δύο μοντέλων, προς όφελος προφανώς του αγοραστικού κοινού.

Χρησιμοποιώντας τον εσωτερικό κωδικό G22, η νέα BMW Σειρά 4 θα ξεκινήσει σύντομα να προσφέρεται στην κλασική, coupe εκδοχή της, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν η cabriolet και η τετράπορτη Gran Coupe. Αναφορικά τώρα με την κορυφαία έκδοση αυτής, Μ4, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι το φθινόπωρο του 2021. Μία υπομονή που θα αποζημιώσει όχι με δύο αλλά με τρεις διαφορετικές εκδοχές της. Για πρώτη φορά, πέρα από τις βασικές Μ4 coupe/ cabriolet, θα δούμε και τη M4 Gran Coupe.

Η επιλογή αυτή των Γερμανών, να επεκτείνουν τη γκάμα της Μ4 είναι απόλυτα λογική, αν σκεφτεί κανείς ότι το 50% των πωλήσεων της Σειράς 4 αφορά στο αμάξωμα της Gran Coupe. Οι απλές Μ4 αναμένεται να φέρουν κάτω από το καπό τους τον twin-turbo, τρίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, κινητήρα S52, που έχουμε ήδη δει στις Χ3 Μ και Χ4 Μ. η ισχύς τους θα ανέρχεται στους 480 ίππους και η ροπή στα 600 Nm. Όσο για την κίνηση, θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Για όσους τώρα αποζητούν κάτι παραπάνω, θα υπάρχει και η M4 Competition, 510 PS, με οκτάρι κιβώτιο και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο M xDrive σύστημα τετρακίνησης. Η BMW, ωστόσο, έχει και έναν τελευταίο άσσο στο μανίκι της. Δεν αρκείται να αυξήσει τις επιλογές στα συμβατικά συστήματα κίνησης, αλλά προχωράει ένα βήμα παραπέρα με την αμιγώς ηλεκτρική i4. Αυτή θα βασίζεται στο σχεδιασμό της Σειράς 4 Gran Coupe και θα προσφέρει 530PS και 813 Nm ροπής, ξεπερνώντας αισθητά σε ισχύ τις Μ4.

Πιο συγκεκριμένα, η i4 θα φέρει δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, από έναν τοποθετημένο σε κάθε άξονα. Αυτοί θα φροντίσουν να μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η ενέργεια θα λαμβάνεται από ένα σχετικά μεγάλο συσσωρευτή, χωρητικότητας 80 kWh, που θα εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Πρακτικά, αυτό είναι περισσότερο από όσο προσφέρει αυτή τη στιγμή το Tesla Model 3. Όσο για την κυκλοφορία της, αναμένεται εντός του 2021.