Τρικύλινδρο και με 261 ίππους το Toyota C-HR;


Μετά το Toyota Yaris των 261 ίππων και το C-HR φλερτάρει με τα διακριτικά GR και το τρικύλινδρο θαύμα των 1,6 λίτρων.

  • 13/2/2020

Ένα ακόμα «καυτό» hatchback σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα της η Toyota. Όχι δεν πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της νέας Corolla η οποία αργά ή γρήγορα θα καταθέσει τα διαπιστευτήριά της σε μια κατηγορία η οποία κυριαρχείται από γερμανόφωνες προτάσεις αλλά για το C-HR το οποίο ίσως κληθεί να αποτινάξει τον φιλήσυχο χαρακτήρα του.

Το δημοφιλές crossover έχει ήδη αρχίσει να προβάρει την αγωνιστική του φορεσιά και το μόνο που απομένει είναι να δεχθεί το τρικύλινδρο θαύμα της Toyota χάρη στο οποίο θα αποκτήσει πρόσβαση σε 261 υπερτροφοδοτούμενους ίππους.

Οι Ιάπωνες είχαν ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι το τρικύλινδρο -προφανώς υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1,6 λίτρων θα αξιοποιηθεί και σε άλλες υλοποιήσεις πλην του κορυφαίου Yaris όλων των εποχών, φωτογραφίζοντας επί της ουσίας τα μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks της Toyota από την γκάμα των οποίων απουσιάζουν οι εκδόσεων υψηλών επιδόσεων.

Αυτό που μένει λοιπόν να αποδειχθεί αν στα «καυτά» hatchback της Toyota θα συμπεριληφθεί και το υπεράνω κάθε υποψίας C-HR και αν μια έκδοση με τα διακριτικά GR θα ακολουθούσε το παράδειγμα του Yaris ενσωματώνοντας ένα σύστημα τετρακίνησης ή αν θα μπορούσε να σταθεί στο ύψος στον περιστάσεων ως αποκλειστικά δικίνητη έκδοση.

Όπως και να έχει η κατηγορία των υψηλών επιδόσεων crossovers αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς αυξάνεται ο αριθμός εκείνων των κατασκευαστών που δραστηριοποιούνται σε αυτή με προτάσεις συνδυάζουν θέαμα και ουσία.