Το 2026 πλησιάζει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη δημιουργήσει τα πλάνα τους για τη χρονιά, προγραμματίζοντας μια σειρά από παρουσιάσεις νέων μοντέλων, αλλά και ανανεώνοντας τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα της γκάμας τους.
Μία από αυτές είναι και η Volkswagen, η οποία ετοιμάζει συνολικά έξι νέες προσθήκες στους καταλόγους της: μια νέα «ακραία» έκδοση, δύο facelift και τρία ολοκαίνουργια μοντέλα που θα σηματοδοτήσουν την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί η νέα στρατηγική ονοματοδοσίας της γερμανικής εταιρείας.
Volkswagen Golf R 350
Ξεκινώντας με την ειδική έκδοση του Golf, όλα δείχνουν ότι θα είναι το πιο «καυτό» μέλος της οικογένειας του εμβληματικού hatchback. Πρόκειται για το επονομαζόμενο Golf R 350, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει την ισχυρότερη και δυναμική εκδοχή του μοντέλου στην ιστορία του.
Οι «κατάσκοποι» φωτογράφοι είχαν ήδη την ευκαιρία να δουν από κοντά ορισμένα πρωτότυπα δοκιμών, με τις πρώτες εικόνες να δείχνουν ένα σαφώς πιο αγριεμένο Golf με νέα αεροδυναμικά τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, όπως και έναν αεραγωγό στο καπό που θυμίζει στοιχείο που θα βρίσκαμε σε αγωνιστικό όχημα.
Όπως υποδεικνύει και η πιθανή του ονομασία, το νέο Golf R 350 ενδέχεται να κάνει «άλμα» από τους 333 του Golf R στους 350 PS.
Volkswagen ID. Polo
Με το ID. Polo, η Volkswagen θα περάσει σε μια νέα εποχή, όσον αφορά στη στρατηγική ονοματοδοσίας των μοντέλων της. Σύμφωνα με εκείνη, το 'ID.' δε θα εξαλειφθεί από τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της εταιρείας, αλλά πλέον θα συνοδεύεται από την ονομασία του αντίστοιχου θερμικού οχήματος.
Ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Polo θα έρθει με τρεις επιλογές ισχύος, δηλαδή με 116 PS, 135 PS και 211 PS. Οι πρώτες δύο εκδόσεις θα διαθέτουν μπαταρία LFP ενεργειακής χωρητικότητας 37 kWh, ενώ η έκδοση με τους 211 PS θα εφοδιάζεται με μπαταρία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC), ενεργειακής χωρητικότητας 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 450 km και φόρτιση έως και 130 kW DC.
Volkswagen ID. GTI
Πηγαίνοντας το ID. Polo ένα «σκαλοπάτι» παραπάνω, η Volkswagen θα προσθέσει στην γκάμα του το ID. GTI, το οποίο θα αποτελέσει το «κερασάκι» στην τούρτα.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το νέο εγχείρημα της εταιρείας θα διατηρήσει το πνεύμα ενός καθαρόαιμου GTI μοντέλου, αφού θα καταφτάσει ως προσθιοκίνητο, φέρνοντας μια σειρά από βελτιώσεις, κυρίως όσον αφορά στον χειρισμό και τη συμπεριφορά του σε ακραίες συνθήκες οδήγησης μέσα στην πίστα.
Όπως επιβεβαιώθηκε προ ολίγων ημερών, το ID. GTI θα φέρει ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 226 PS και θα εξοπλίζεται με την ίδια μπαταρία NMC της κορυφαίας έκδοσης του ID. Polo, χωρητικότητας 52 kWh. Η αυτονομία αναμένεται να κυμανθεί στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 450 km με μια πλήρη φόρτιση.
Volkswagen ID. Cross
Το νέο ID. Cross θα προστεθεί στην γκάμα της Volkswagen ως ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του T-Cross.
Όπως είδαμε κατά την παρουσίαση του αντίστοιχου concept car κατά τη διάρκεια της IAA Mobility του Μονάχου, όπως και μέσω των κατασκοπευτικών εικόνων που έχουν εξασφαλίσει για εμάς οι συνεργάτες μας, το ID. Cross θα φέρει σύγχρονο σχεδιασμό με μινιμαλιστικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα τα φωτιστικά σώματα με τις τρεις λεπτές λωρίδες, μια τραπεζοειδή μάσκα στο κάτω τμήμα του εμπρός προφυλακτήρα και ορθογώνια φώτα πίσω.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB+ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αναμένεται να εξοπλιστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 211 PS και περισσότερο από 300 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 175 km/h και τα 0-100 km/h να έρχονται σε περίπου 7 sec. Η αυτονομία θα αγγίξει τα 420 km, με τη φόρτιση από το 10 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά.
Volkswagen ID. 3 / ID. 4
Για τα facelift των ID. 3 και ID. 4, η Volkswagen αναμένεται να εμπνευστεί σημαντικά από τον σχεδιασμό των ID. Polo και ID. GTI, προσφέροντας στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της πιο τολμηρά χαρακτηριστικά, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.
Σύμφωνα με όσα έχουν αποκαλύψει προς το παρόν οι ίδιοι οι Γερμανοί, οι αλλαγές θα είναι τόσο ριζικές που το «φρεσκάρισμα» οριακά μπορεί να θεωρηθεί ως μια εντελώς νέα γενιά, χωρίς όμως να είναι στην πραγματικότητα.
Όλα δείχνουν ότι τα δύο EV θα επωφεληθούν από τις τεχνολογίες που θα λάβουν τα ID. Polo και ID. GTI στις «απλές» και κορυφαίες εκδόσεις, αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen: Προειδοποιεί για «αφανισμό» των αυτοκινήτων πόλης με θερμικούς κινητήρες
H Volkswagen εξελίσσει και θερμικούς κινητήρες για τα ID. Polo και ID. Cross





ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_460888_type13129.jpg)




_77761_475970_type13129.jpg)