VW: Με το ID.3 και με νέο λογότυπο στη Φρανκφούρτη


H Volkswagen, στη Φρανκφούρτη, θα έχει ως κύριο έκθεμά της το ηλεκτροκίνητο ID.3 ενώ θα παρουσιάσει το νέο λογότυπό της, το οποίο αλλάζει αισθητικά. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 26/8/2019

Το ID.3 θα είναι ο πόλος έλξης των επισκεπτών στο περίπτερο της Volkswagen, στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το καινούργιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα και με αυτό ξεκινά ουσιαστικά η νέα εποχή για τη γερμανική εταιρεία. Το ID.3 είναι το πρώτο μιας «οικογένειας» ηλεκτροκίνητων μοντέλων που θα ακολουθήσουν σύντομα, βάσει του χρονοδιαγράμματος που αυτή έχει εκπονήσει. 

Σε αυτό προβλέπεται ότι το στρατηγικό επιχειρηματικό πρόγραμμα «Transform 2025 Plus», το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή το 2015, περνά στη δεύτερη φάση του. Όπως έχει αποφασιστεί, βάσει αυτού η Volkswagen ξεκινά τη διαδικασία παραγωγής αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και να μετατραπεί σταδιακά από παραδοσιακό κατασκευαστή αυτοκινήτων σε πάροχο υπηρεσιών μετακίνησης προς τους πελάτες της. Αυτό σημαίνει ότι αρχίζει να ξεφεύγει, πλέον, από τη λογική ότι κατασκευάζει αυτοκίνητα που προορίζονται αποκλειστικά για την ιδιοκτησία τους από τους υποψήφιους αγοραστές τους.

Επίσης, αλλάζει και ο τρόπος επικοινωνίας της Volkswagen με το αγοραστικό κοινό της. Για το λόγο αυτό, στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και το νέο λογότυπό της. Αυτό, αλλάζει έπειτα από 19 χρόνια (τελευταία φορά ήταν το 2000).

Ο κ. Ralf Brandstätter, Chief Operating Officer του Τμήματος Επιβατικών Οχημάτων της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Η εφετινή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα είναι μία ζωτικής σημασίας στιγμή στη στρατηγική αναπροσαρμογή της εταιρείας Volkswagen. Ανυπομονούμε να δείξουμε στο κοινό τη “Νέα Volkswagen”. Έχουμε λάβει και υλοποιήσει τολμηρές αποφάσεις σχεδόν σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιούμαστε».

Αναφορικά με το καινούργιο λογότυπο, δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία. Από τη Volkswagen ανακοινώθηκε μόνο ότι θα είναι και πάλι άμεσα αναγνωρίσιμο και ότι θα ταιριάζει στον χαρακτήρα των νέων μοντέλων και της καινούργιας επικοινωνιακής στρατηγικής της. Πάντως, σύμφωνα με όσα έχουν δημοσιευτεί στον παγκόσμιο Τύπο, θα έχει πιο λεπτές γραμμές και το γράμμα «W» δεν θα εφάπτεται στο κάτω μέρος του κύκλου, όπως συμβαίνει τώρα.