Υπάρχει κάποιος που δεν θα ήθελε αυτή την κλασική Porsche 911;


Πίσω από αυτό το πολύ πετυχημένο μέικ-απ και την γενικότερη αναβάθμιση κρύβεται η DP Motorsport.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/3/2020

Κάθε πετυχημένη αναβάθμιση έχει το κάτι ξεχωριστό και ειδικά στην Porsche 911 με έτος κατασκευής το 1985 το αποτέλεσμα θα ήταν αδύνατο να περάσει απαρατήρητο. Ειδικά όταν την επιμέλεια έχει αναλάβει η DP Motorsport η οποία εμπνεύστηκε από την 911 S/T, ένα μοντέλο που διάνοιξε την οδό για τις RS και RSR στις αρχές της δεκαετίας του 1970.

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες υπάρχουν πολλές εξατομικευμένες βελτιώσεις με νέους προφυλακτήρες, άγκιστρα στο καπό, νέα φλας, χρώμιο στους εξωτερικούς καθρέπτες, πίσω μεγάλες απολήξεις με νέο καζανάκι κ.α.

Το γκρίζο-ασημί του αμαξώματος έρχεται σε όμορφη αντίθεση με τις μαύρες λωρίδες και τα πλαϊνά αυτοκόλλητα. Πολύ όμορφες είναι οι ζάντες 8x15 in μπροστά και 9x15 in πίσω με ελαστικά Michelin διάστασης 225/50 μπροστά και 270/45 πίσω.

Στο εσωτερικό επικρατεί το αυθεντικό στοιχείο με μια brutal αύρα και τα καθίσματα να είναι αγωνιστικά μπάκετ με ζώνες τεσσάρων σημείων. Στο ταμπλό υπάρχουν τα κλαστικά πέντε όργανα και από εκεί και πέρα μόνο τα απαραίτητα με νέα ελαφρύτερη «μοκέτα», επένδυση στις πόρτες, plexiglass στα πίσω παράθυρα και ότι άλλο για να πέσει το βάρος.

Με την υπογραφή της KW, η ανάρτηση έχει νέους συνδυασμούς ελατηρίων και αμορτισέρ, νέο είναι το σύστημα εξαγωγής. Κινητήρας είναι ένας εξακύλινδρος boxer των 3,6 lt από μία 964. Για την περίσταση η ισχύς του έχει ανέβει στα 290 PS και η ροπή στα 324 Nm.