Υψηλή ζήτηση για το ηλεκτρικό Peugeot e-208


Αυτές τις ημέρες γίνεται η πρώτη οδηγική παρουσίαση του νέου γαλλικού supermini στην Πορτογαλία (το Car and Driver θα βρίσκεται εκεί για να σας μεταφέρει τα πάντα για το νέο γαλλικό μοντέλο). Κι όμως το ενδιαφέρον για την ηλεκτρική του έκδοση δείχνει ότι θα αποτελέσει εμπορική επιτυχία.

  • 4/10/2019

Η Peugeot είχε σχεδιάσει το 10% των πωλήσεων του νέου της 208 να είναι η ηλεκτροκίνητη έκδοσή του αλλά η αυξημένη ζήτηση για το EV – με ονομασία e-208 - υποδηλώνει ότι ο αριθμός αυτός μπορεί να είναι πολύ υψηλότερος, δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, CEO της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας . "Από τις 40.000 επιβεβαιωμένες προσκλήσεις ενδιαφέροντος που λάβαμε για το 208, τα μισά ήταν για το e-208, ενώ το ένα τέταρτο των προ-παραγγελιών που πήραμε είναι για το e-208 ", δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Peugeot.

Ο Imparato παραδέχθηκε ότι είναι πολύ νωρίς για να διαφανεί αν ο όγκος του e-208 θα είναι πολύ υψηλότερος από ό, τι είχε αρχικά προγραμματίσει η εταιρεία ή αν αυτό το υψηλότερο μίγμα προέρχεται μόνο από το υψηλό ποσοστό των πελατών που συνήθως επιλέγουν νέες τεχνολογίες (early adopters). "Η δουλειά μου βασίζεται σε γεγονότα", είπε o CEO της Peugeot, "και το μόνο γεγονός είναι ότι το e-208 μπορεί να είναι το 20% της συνολικής παραγωγής των περίπου 300.000 μονάδων ετησίως".

Στο σημερινό προγραμματισμένο 10% των συνολικών πωλήσεων 208, η Peugeot θα κερδίσει χρήματα από το e-208, δήλωσε ο Imparato. Συνεπώς, δεν χρειάζεται να πιέσει τις πωλήσεις του ηλεκτρικού μοντέλου. Για να προσελκύσει νέους πελάτες στο e-208, η Peugeot επικεντρώνεται στο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου, το οποίο η εταιρεία λέει ότι είναι ισοδύναμο με την έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων 130 ίππων, εξοπλισμένη με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, το γνωστό μας ΕΑΤ8. Κατά μέσο όρο, με μια προκαταβολή 3.500 ευρώ, το e-208 θα κοστίζει λιγότερο από 400 ευρώ το μήνα σε ολόκληρη την Ευρώπη, το ίδιο με ένα μοντέλο βενζίνης, δήλωσε η Peugeot. "Ένα πλεονέκτημα του e-208 είναι ότι οι αναλυτές μας λένε ότι έχει υπολειμματική αξία 2.000 ευρώ υψηλότερη από ένα μοντέλο βενζίνης", δήλωσε ο Imparato.