Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf έκανε πρεμιέρα στα μέσα του περασμένου Ιουνίου, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να αλλάζει κάθε πτυχή του. Από τον σχεδιασμό μέχρι τις επιλογές κίνησης και την αυτονομία, πρόκειται για μια εντελώς νέα σελίδα στην ιστορία του μοντέλου.
Το νέο EV της Nissan ήδη εκκίνησε το εμπορικό του ταξίδι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με την εταιρεία να κάνει γνωστές τις τιμές του στις ΗΠΑ πριν μερικούς μήνες, ενώ τώρα «σπάζει» το ρόδι και στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, ξεκινώντας από την Ισπανία.
Θυμίζουμε ότι το νέο Nissan Leaf βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, όπως και το Ariya, και διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας, οι οποίες προσφέρουν εξαιρετική αυτονομία και χρηστικότητα σε πραγματικές συνθήκες. Η έκδοση Standard εξοπλίζεται με μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 52 kWh που είναι ικανή για έως 436 km αυτονομίας, ενώ η κορυφαία έκδοση Extended με την μπαταρία των 75 kWh μπορεί να προσφέρει έως και 604 km αυτονομίας.
Στην πρώτη περίπτωση, το Leaf εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 177 PS και 345 Nm ροπής, επιτρέποντας στο EV να κάνει τα 0-100 km/h σε 8,6 sec, ενώ στην κορυφαία έκδοση βρίσκουμε έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 218 PS και 355 Nm ροπής, με το sprint να ολοκληρώνεται σε 7,6 sec.
Με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC με ταχύτητες έως και 150 kW, το ολοκαίνουργιο Leaf μπορεί να ανακτήσει έως και 417 km αυτονομίας σε μόλις 30 λεπτά. Στον αυτοκινητόδρομο, προσφέρει αυτονομία άνω των 330 km με ταχύτητα 130 km, ενώ ταξίδια άνω των 800 km μπορούν να ολοκληρωθούν με ελάχιστη χρονική διαφορά σε σχέση με ένα θερμικό όχημα.
Στην Ισπανία, η τιμή του μοντέλου με τη μικρότερη μπαταρία των 52 kWh ξεκινά από τα 30.000 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 75 kWh έχει τιμή εκκίνησης τα 35.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αμφότερες τις περιπτώσεις, η τιμή διαμορφώνεται μετά την έκπτωση που προσφέρει το ισπανικό πρόγραμμα επιδότησης αγοράς εξηλεκτρισμένου οχήματος, MOVES III, το οποίο μειώνει το κόστος κατά έως και 4.500 ευρώ, ή 7.000 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης αυτοκινήτου παλαιότερου των 7 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Nissan: Γιατί θα ήταν κρίμα να χαθεί από την Ευρώπη
10+2 πράγματα που μάθαμε για το νέο Nissan Micra
Τέλος εποχής: Κατασκευάστηκε το τελευταίο Nissan R35 GT-R - Τα σχέδια για επόμενη γενιά (photos)