Πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε δει από κοντά το νέο pick up που εισάγεται στην ελληνική αγορά από μια νέα εταιρεία, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η FMS, το Foton Tunland. Το συγκεκριμένο «αγροτικό» είναι εντυπωσιακό στην όψη, όμως είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό σε ό,τι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό και την τιμή του.
Η χειροκίνητη έκδοση του Foton Tunland G7 κοστίζει στη χώρα μας 36.500 ευρώ, ενώ αυτή με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πληρέστατο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ακόμα και δερμάτινο σαλόνι, δεν ξεπερνά τις 40.000 ευρώ, με την τιμή της να είναι 39.500 ευρώ.
Πριν από μερικές ημέρες, όμως, ήρθε στην Ελλάδα και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Foton! Το Tunland G7 EV είναι από τα πρώτα ηλεκτρικά pick up παγκοσμίως και το πρώτο που εισάγεται στη χώρα μας, από την FMS, στις εγκαταστάσεις της οποίας το εντοπίσαμε και είχαμε την ευκαιρία όχι μόνο να το φωτογραφίσουμε από κοντά, αλλά και να καθίσουμε στο υπερπολυτελές εσωτερικό του!
Το ηλεκτρικό Foton χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τις θερμικές εκδόσεις. Η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στην μάσκα, η οποία δεν έχει γρίλιες, καθώς εκεί βρίσκεται και η υποδοχή του καλωδίου φόρτισης. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 177 ίππους (130 kW) και 330 Nm ροπής είναι τοποθετημένος στο ίδιο σημείο στο οποίο βρίσκεται ο αντίστοιχος ντίζελ, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα.
Η διαδικασία της φόρτισης από το 20% στο 80% γίνεται σε λιγότερη από μία ώρα χρησιμοποιώντας έναν φορτιστή συνεχούς ρεύματος 70 kW ή σε οκτώ ώρες σε φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW.
Εξοπλίζεται με μπαταρία LFP της CATL, με χωρητικότητα 88,5 kWh, με την αυτονομία –σύμφωνα με την ίδια την Foton- να ξεπερνά τα 530 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (αναμένεται η πιστοποίηση και στον κύκλο WLTP). Ωστόσο η αυτονομία θα εξαρτάται άμεσα από το φορτίο που θα κουβαλά το pick up, το οποίο έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 600 kg (οι διαστάσεις του είναι 158 Χ 1,52 μέτρα), ενώ η ελκτική ικανότητά του φτάνει τους 3 τόνους!
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και τύπου γέφυρας πίσω. Η τελική ταχύτητα του Foton Tunland G7 EV είναι 120 km/h.
Το διπλοκάμπινο εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες, εφόσον δεν είναι τρεις, να έχουν στη διάθεσή τους ακόμα και «τεμπέλη»! Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και στη θέση του παραδοσιακού στροφόμετρου συναντούμε τον δείκτη ένδειξης της χωρητικότητας της μπαταρίας, ενώ υπερσύγχρονο είναι και το σύστημα infotainment.
Το μήκος φτάνει τα 5,34 m, το πλάτος τα 1,94 m, ενώ το ύψος τα 1,87 m. Όσο για το μεταξόνιο, είναι 3,11 m. Σε ό,τι αφορά στην τιμή του, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Car and Driver, θα κυμανθεί γύρω στις 50.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση και συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To VW ID.7 Pro S έκανε 941 km με μία φόρτιση! Ξεπέρασε κατά 232 km την επίσημη αυτονονομία του
Έρευνα: Τα ανακλαστικά ρούχα «μπερδεύουν» τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης στα αυτοκίνητα
Μαύρη μαυρίλα – Δείτε πως είναι τα λάδια ενός Seat Leon μετά από 60.000 km (video)