Η Hyundai παρουσίασε το Inster τον περασμένο Ιούνιο, θέλοντας να τα «βάλει» με το Dacia Spring στην αγορά της Ευρώπης. Το compact crossover έχει μήκος 3.825 mm, πλάτος 1.610 mm κι ύψος 1.575 mm, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.580 mm.
Τώρα, λίγους μήνες μετά το επίσημο ντεμπούτο του, το Inster ξεκινά το εμπορικό του ταξίδι στις ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Το νέο EV των Κορεατών απέκτησε τιμές στη χώρα μας κι ετοιμάζεται για το λανσάρισμά του.
Δύο εκδοχές είναι διαθέσιμες, όσον αφορά στην αυτονομία και την ισχύ. Η βασική φέρει μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh που προσφέρει περισσότερο από 300 km αυτονομίας, με την ισχύ να ανέρχεται στα 97 PS. Σε αυτήν την περίπτωση, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 140 km/h και τα 0-100 km/h γίνονται σε 11,7 sec.
Υπάρχει κι η Long Range έκδοση, η οποία διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 49 kWh, με την οποία η Hyundai εκτιμά ότι είναι εφικτό η αυτονομία να αγγίξει έως και τα 370 km. Εδώ, τα 115 PS ισχύος επιτρέπουν στο Inster να φτάνει τα 150 km/h και να κάνει τα 0-100 km/h σε 10,6 sec.
Όσο για τους χρόνους φόρτισης, το γέμισμα της μπαταρίας της βασικής έκδοσης διαρκεί 4 ώρες, ενώ στην έκδοση Long Range, αυτός ο χρόνος αυξάνεται κατά 35 λεπτά. Με τη χρήση ταχυφορτιστή 120 kW, η φόρτιση από το 10 έως το 80% διαρκεί 30 λεπτά.
Στο εσωτερικό, η Hyundai έχει εστιάσει στην πρακτικότητα. Η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ φτάνει έως και τα 351 L, ενώ μπορεί να εκτοξευθεί στα 1.059 L με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Παρόλο που πρόκειται για ένα μικρό EV, η Hyundai το έχει εξοπλίσει με αρκετά τεχνολογικά συστήματα, όπως για παράδειγμα adaptive cruise control και μια κάμερα που ελέγχει τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματος, αλλά κι έναν ασύρματο φορτιστή για smartphones. Εκτός αυτού, το τιμόνι είναι θερμαινόμενο, ενώ διατίθεται και σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης από τη λωρίδα, όπως κι ενσύρματη σύνδεση μέσω Apple CarPlay κι Android Auto. Οι Κορεάτες έχουν προσθέσει επίσης δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μια για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και μια για τον κλιματισμό και τα υπόλοιπα συστήματα του οχήματος.
Υπάρχει κι η έκδοση Cross, η οποία αποτελεί την πιο hardcore εκδοχή του μοντέλου και προορίζεται για διαδρομές εκτός πόλης, χωρίς να χάνει όμως τον compact χαρακτήρα του. Επωφελείται από τα μηχανικά μέρη της έκδοσης με τη μεγαλύτερη μπαταρία και τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.
Αναλυτικά οι τιμές του Hyundai Inster στην Ελλάδα:
Έκδοση | Προτεινόμενη Τιμή Πώλησης | Green Bonus Hyundai | Προτεινόμενη Τιμή Πώλησης μετά την Έκπτωση | Τελική Τιμή Πελάτη μετά την Κρατική Επιδότηση |
Inster 42 kWh 97 PS Style | 24.990 ευρώ | 1.000 ευρώ | 23.990 ευρώ | 18.186 ευρώ |
Inster 42 kWh 97 PS Premium | 25.690 ευρώ | 1.000 ευρώ | 24.690 ευρώ | 18.717 ευρώ |
Inster 49 kWh 115 PS Premium | 27.290 ευρώ | 1.000 ευρώ | 26.290 ευρώ | 19.930 ευρώ |
Inster 49 kWh 115 PS Distinctive | 28.990 ευρώ | 1.000 ευρώ | 27.990 ευρώ | 21.218 ευρώ |
Inster 49 kWh 115 PS Cross | 30.290 ευρώ | 1.000 ευρώ | 29.290 ευρώ | 22.204 ευρώ |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai IONIQ 9: Το 7θέσιο SUV των Κορεατών έρχεται με 600 km αυτονομίας (photos)
Η Hyundai πόνταρε στις οθόνες αφής αλλά πλέον σκέφτεται να... αλλάξει ρότα
Xavier Martinet: Όταν ο νέος CEO της Hyundai Europe... έσταζε μέλι για το Dacia Bigster