Είναι γνωστό ότι το Volkswagen ID.3 το 2026 θα υποστεί ένα κάποιο… λίφτινγκ, με στόχο να παραμείνει άκρως ανταγωνιστικό στην αγορά, η οποία καθημερινά «βομβαρδίζεται» από νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Σημαντικές αλλαγές αναμένονται όχι μόνο στο σχεδιαστικό κομμάτι, αλλά και στο τεχνικό, καθώς έχει ήδη συμπληρώσει μια πενταετία στην αγορά και οι εξελίξεις «τρέχουν» με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Σε αντίθεση με το ID.4, το οποίο ενδέχεται να μετονομαστεί σε ID. Tiguan σύμφωνα με τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας της μάρκας, το ID.3 θα διατηρήσει το όνομά του. Ωστόσο, η έκδοση GTX θα μετονομαστεί σε GTI, όπως τόνισε ο CEO της μάρκας, Thomas Schaefer, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Auto Express.
Μάλιστα, το ανανεωμένο ID.3 θα διαθέτει πίσω δισκόφρενα. Για χρόνια, η εταιρεία υποστήριζε τη χρήση ταμπούρων στα ηλεκτρικά οχήματα με πίσω κίνηση, επειδή ο κινητήρας παρέχει υψηλό επίπεδο πέδησης, με αποτέλεσμα να μην χρειάζονται δισκόφρενα στον πίσω άξονα.
Εντούτοις η Volkswagen φαίνεται πως τελικά… υπέκυψε στις «πιέσεις» του αγοραστικού κοινού για τοποθέτηση δισκόφρενων και στον πίσω άξονα. Και φυσικά θα έχει και λειτουργία one pedal drive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΙΑΑ 2025 - Αποστολή: Η αντεπίθεση του Volkswagen Group με παγκόσμιες πρεμιέρες και τεχνολογία αιχμής
Επίσημο: Tο Volkswagen ID.2 είναι το νέο ηλεκτρικό Polo - Οι πρώτες εικόνες (photos)
Οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Volkswagen T-Roc στην Πολωνία (πίνακας)