Ο ACEA συνεχίζει να πιέζει τους πολιτικούς ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να επιταχύνουν τη διαδικασία εγκατάστασεις δημόσιων ταχυφορτιστών. Το πρώτο ηχηρό καμπανάκι χτύπησε πριν από μερικές εβδομάδας όταν ζήτησε να 8πλασιαστεί (!) ανά έτος η εγκατάσταση νέων, δημόσιων σημείων φόρτισης.
Πριν από λίγες ώρες το καμπανάκι χτύπησε ξανά, με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των επαναφορτιζόμενων οχημάτων που αντιστοιχούν σήμερα σε κάθε δημόσιο φορτιστή στην Ε.Ε.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι όσο η Ευρώπη βλέπει τον αριθμό των EVs στους δρόμους να αυξάνεται, η διαθεσιμότητα δημόσιων ταχυφορτιστών γίνεται ολοένα και πιο σημαντική.
Σήμερα κυκλοφορούν στην Ε.Ε. περίπου 3.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τους διαθέσιμους δημόσιους ταχυφορτιστές να είναι σχεδόν 75.000. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε σημείο αντιστοιχούν περίπου 40 οχήματα. Αν μάλιστα υπολογιστούν και τα plug-in hybrid, τα οποία βασίζονται στην ίδια υποδομή φόρτισης, τότε η αναλογία αυξάνεται σε περίπου 52 αυτοκίνητα ανά ταχυφορτιστή!
«Χρειαζόμαστε μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. για να μπορέσουμε να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους για μείωση του CO2. Αυτό δεν θα συμβεί χωρίς μεγάλη διαθεσιμότητα σε γρήγορους φορτιστές οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι για τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών», δήλωσε η διευθύντρια του ACEA, Sigrid de Vries.
Μαζί με την ανακοίνωση δημοσιεύτηκε και διάγραμμα που δείχνει την αναλογία ταχυφορτιστών/επαναφορτιζόμενων οχημάτων ανά χώρα. Όπως μπορείτε να δείτε τη χειρότερη αναλογία την έχει το Λουξεμβούργο όπου πάνω από 140 οχήματα αντιστοιχούν σε κάθε δημόσιο σημείο.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην 11η θέση με λιγότερα από 20 EVs να αντιστοιχούν σε κάθε ταχυφορτιστή. Σε αυτό το αποτέλεσμα παίζει ρόλο ο μικρός αριθμός αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Αν υπολογιστούν και τα PHEV τότε ο αριθμός απογειώνεται λίγο κάτω από 60 οχήματα ανά σημείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari: «Οι Ευρωπαίοι έχουν το πρόβλημα - Δεν υπάρχει πόλεμος με την Κίνα»
Ευρωκοινοβούλιο: Υπό αμφισβήτηση η κατάργηση των θερμικών κινητήρων το 2035
Έρευνα: Το υδρογόνο μπορεί να προσφέρει ουσιαστικό όφελος στις μεταφορές της Ευρώπης




ΔΗΜΟΦΙΛΗ

-2_77761_472497_type13129.jpg)
_77761_472905_type13129.jpg)


