Η Alfa Romeo GTV επιστρέφει και θα είναι ηλεκτρική!


Η Alfa Romeo σκοπεύει να επαναφέρει την GTV στη γκάμα της, αλλά όχι όπως τη θυμούνται οι φίλοι της μάρκας. Στα σχέδια και η επιστροφή της MiTo και της Spider.

  • 22/6/2021

Η Alfa Romeo περνά σε μία νέα φάση στη σύγχρονη ιστορία, έχοντας πλέον τον Jean-Philippe Imparato στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, υπό τον ενοποιημένο όμιλο της Stellantis.

Σύμφωνα με το Autocar, το πλάνο της Alfa Romeo και του Imparato, που πλειστάκις έχει εκφράσει την προτίμησή του στην ηλεκτροκίνηση, κάνει λόγο για επαναφορά της GTV στη γκάμα της εταιρείας, αλλά πλήρως ως ηλεκτρικό μοντέλο, είτε ως δίθυρο κουπέ, είτε ως τετρακίνητο κουπέ στα πρότυπα της BMW 4 Series Coupe. Γίνεται, ακόμα, συζήτηση και για μία έκδοση με υβριδικό κινητήρα, ώστε να συνδυάζεται ο ηλεκτρικός με έναν θερμικό.

Δεν είναι ακόμα σαφές τι κατεύθυνση θα επιλέξει η ιταλική μάρκα, όμως έγγραφα που επικαλούνται insiders της εταιρείας αναφέρουν πως στόχος της είναι με αυτό το μοντέλο να κοντράρει ευθέως το Tesla Model 3.

Το όνομα της GTV έχει συνδεθεί με θρυλικά κουπέ της Alfa Romeo ανά τα χρόνια, και πιο πρόσφατα το 1995 και το 2005.

Αναδιοργάνωση στη γκάμα της Alfa Romeo

Παράλληλα με την αναβίωση της GTV ως ένα ηλεκτρικό μοντέλο, το Autocar αναφέρει πως ο Imparato και το επιτελείο εργάζονται πάνω σε μία ανανέωση της γκάμας της Alfa Romeo συλλήβδην, αρχής γενομένης από τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.

Ο Imparato επιθυμεί να αναζωογονήσει την μάρκα, με στόχο να γίνει αυτή η κορυφαία premium εταιρεία του ομίλου της Stellantis. Το όραμά του για την Alfa θέλει τα επόμενα μοντέλα της να είναι υβριδικά ή πλήρως ηλεκτροκίνητα, για να αυξηθούν οι πωλήσεις, που ήδη έχουν πάρει την κατιούσα με τις Giulia και Stelvio.

Σε αυτήν την προσπάθεια έχει την πλήρη στήριξη του CEO του ομίλου, Carlos Tavares, που βλέπει το μέλλον της Alfa Romeo στην ηλεκτροκίνηση, «αλλά με έναν δυναμικό τρόπο,» όπως έχει δηλώσει.

Μέχρι το 2025, μόνο η Tonale θα βασίζεται σε πλατφόρμα εξελιγμένη από το FCA. Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα σε παραγωγή θα βασίζονται σε πλατφόρμες του Group PSA, ενώ θα γίνει μία σαφής επιστροφή στην «ιταλικότητα» της μάρκας, με τον Imparato να έχει ήδη προσλάβει τον Alejandro Mesonero-Romanos ως επικεφαλής σχεδιαστής της εταιρείας.

Έπειτα, το 2023 θα έρθει κι η κυκλοφορία της Brennero, του τρίτο SUV της Alfa Romeo, και το πρώτο όχημα που θα φέρει «φαρδιά πλατιά» την υπογραφή του Imparato, και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτοκίνητα όπως το Citroen C4, το Peugeot 2008 και το Opel Mokka.

Η Brennero θα έρχεται σε δύο εκδόσεις, με θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα. Στην ηλεκτροκίνητη έκδοση, θα διαθέτει ένα κινητήρα απόδοση 134 ίππων, με αυτονομία 320 χιλιομέτρων.

Πιθανή η επιστροφή της Spider και Mito

Τέλος, στο πλάνο του Imparato βρίσκεται κι η επιστροφή δύο ακόμη γνωστών και αρκετά δημοφιλών μοντέλων της Alfa Romeo.

Ο λόγος για τη Spider και τη Mito, με την περίπτωση της δεύτερης να παρουσιάζει περισσότερο ενδιαφέρον, αφού πιστεύεται ότι θα μπορούσε να γίνει η άτυπη διάδοχος της Lancia Ypsilon, αφού θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ένα παρόμοιο μοντέλο όχι μόνο για την Alfa, αλλά και για την έτερη ιταλική φίρμα.