Η Xiaomi έβαλε τα γυαλιά στην Apple - «Βροχή» οι παραγγελίες για το πρώτο της αυτοκίνητο (τιμές-εκδόσεις)


Η Xiaomi πήρε 10.000 παραγγελίες για το SU7 μέσα στα πρώτα 4 λεπτά από το επίσημο λανσάρισμα. Δείτε αναλυτικά τις τιμές και τις διαθέσιμες εκδόσεις.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ
  • 1/4/2024

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Xiaomi αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, κάνοντας κι επίσημα την είσοδό της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο Κινέζος «γίγαντας» της τεχνολογίας λάνσαρε το μοντέλο την Πέμπτη, 28 Μαρτίου, ανακοινώνοντας τις διαθέσιμες εκδόσεις και τις τιμές της καθεμιάς.

Σύμφωνα με την εταιρεία, 10.000 άνθρωποι παρήγγειλαν το SU7 μέσα στα πρώτα 4 λεπτά της κυκλοφορίας του, ενώ μέσα σε 27 λεπτά, δέχτηκε 50.000 παραγγελίες! Κάπως έτσι έβαλε τα... γυαλιά στην Apple η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τα σχέδια για το πρώτο της αυτοκίνητο, πετώντας ουσιαστικά στον κουβά τα χρήματα που ξόδεψε τα προηγούμενα χρόνια. 

Το Xiaomi SU7 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, οι οποίες έχουν διαφορετικό εξοπλισμό και κινητήρια σύνολα. Ξεκινώντας από τη βασική, Standard έκδοση, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 272 PS και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ τα 0-100 km/h γίνονται σε 5,28 sec κι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 km/h.

Σε αυτήν την έκδοση, βρίσκει κανείς μια μπαταρία LFP ενεργειακής χωρητικότητας 73,6 kWh της BYD, η οποία προσφέρει 700 km αυτονομίας. Μέσα σε 15 λεπτά, ανακτώνται 350 km αυτονομίας. Το κόστος ανέρχεται στα 215.900 yuan, δηλαδή περίπου 27.700 ευρώ, με τον CEO της Xiaomi, Lei Jun, να υποστηρίζει, μάλιστα, ότι η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κέρδος σε αυτήν την έκδοση, αλλά το κόστος παραγωγής ξεπερνά την τιμή της πώλησης.

Στο αμέσως επόμενο «σκαλοπάτι» υπάρχει το Xiaomi SU7 Pro, το οποίο έχει την ίδια ισχύ με την προηγούμενη έκδοση, όμως επωφελείται από την μπαταρία Shenxing της CATL, που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 94,3 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 830 km. Η τιμή της ξεκινά από τα 245.900 yuan, δηλαδή περίπου 31.545 ευρώ.

Περνώντας στην κορυφή της γκάμας του προϊόντος, η έκδοση Max Performance έχει διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων και τετρακίνηση, ενώ εξοπλίζεται και με την κορυφαία έκδοση του συστήματος ADAS της Xiaomi. Εδώ, η ισχύς ανέρχεται στα 673 PS και 838 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 2,78 sec, με την τελική ταχύτητα να αυξάνεται στα 265 km/h.

Εκτός αυτού, η μπαταρία είναι αυξημένης χωρητικότητας, αφού προκειται για την Qilin της CATL. Τα 101 kWh διαθέσιμης χωρητικότητας προσφέρουν έως και 800 km αυτονομίας. Μέσα σε 15 λεπτά φόρτισης, προστίθενται 510 km αυτονομίας. Η εν λόγω έκδοση είναι κι η πιο ακριβή, με το κόστος να ξεκινά από τα 299.900 yuan, δηλαδή περίπου 38.475 ευρώ.

Σύμφωνα με την Xiaomi, οι παραδόσεις των SU7 Standard και SU7 Pro θα ξεκινήσουν στα τέλη Απριλίου, ενώ οι πελάτες που προτίμησαν την έκδοση SU7 Max Performance θα πάρουν στα χέρια τους τα δικά τους οχήματα από τα τέλη Μαΐου κι έπειτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επαναπροσδιορίζοντας τη συνδεσιμότητα: Η Xiaomi παρουσιάζει το «Human x Car x Home»

Στον κουβά τα δις της Apple - Εγκαταλείπει το πρότζεκτ για αυτόνομο αυτοκίνητο

Έτσι θα έμοιαζε το αυτοκίνητο της Apple αν έβγαινε τελικά στους δρόμους (photos)