Όσο και αν διαφημίζουμε την υπεροχή του ηλεκτροκινητήρα έναντι του κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχει και αυτός τις αδυναμίες του. Δύο από αυτές φαίνεται ότι έλυσε η Mahle, με τον «τέλειο», όπως η ίδια ονομάζει, ηλεκτροκινητήρα της, ο οποίος ενσωματώνει δύο προηγούμενες τεχνολογίες της εταιρείας όπως τις είχαμε δει σε δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες: τον MCT (Magnet-free Contactless Transmitter / Ανέπαφη Μετάδοση Χωρίς Μαγνήτη) και τον SCT (Superior Continuous Torque / Ανώτερη Συνεχής Ροπή).
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα που στηρίζει τη λειτουργία του όχι σε μόνιμους μαγνήτες, κάτι που σημαίνει ότι για την κατασκευή του δεν απαιτείται η χρήση σπανίων γαιών (όπως του νεοδυμίου), αλλά σε περιελίξεις (πηνία) οι οποίες παράγουν το μαγνητικό πεδίο που θα είχαμε από τους μαγνήτες. Στη δεύτερη περίπτωση έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να λειτουργεί συνεχώς και χωρίς προβλήματα πολύ κοντά στη μεγίστη ισχύ του. Με βάση το γνωστό «2 σε 1» προκύπτει ο “perfect motor” που η Mahle παρουσίασε στην τελευταία έκθεση κινητικότητας του Μονάχου (κεντρική φωτό).
Έχουμε, λοιπόν, έναν κινητήρα που ως MCT εξοικονομεί πρώτες ύλες, οπότε είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον, ενώ παράλληλα παρουσιάζει υψηλή ανθεκτικότητα, επειδή η μετάδοση ηλεκτρικού ρεύματος μεταξύ των περιστρεφόμενων και ακίνητων μερών του είναι ανέπαφη, οπότε δεν προκύπτουν φθορές. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας MCT, με βάση τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του, δείχνει ιδιαίτερα κατάλληλος για την κίνηση οχημάτων.
Από την άλλη, ως SCT ο νέος ηλεκτροκινητήρας είναι ο πιο ανθεκτικός που διαθέτει στην γκάμα της η Mahle και μπορεί να λειτουργεί συνεχώς στο 93% έως 100% της μέγιστης ισχύος του, χάρη σε ένα νέο καινοτόμο σύστημα ψύξης λαδιού που, από τη μια, κάνει τον ηλεκτροκινητήρα πιο στιβαρό, και, από την άλλη, επιτρέπει την αξιοποίηση της απορριπτόμενης θερμότητας, για άλλους σκοπούς. Η compact κατασκευή του είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα, αφού μειώνει και το κόστος του υλικού και το βάρος. Πρόκειται για έναν ελαφρύτερο κινητήρα που επιτρέπει, εκτός των άλλων, την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου των οχημάτων.