Renault: Πληροφορίες για τα υβριδικά Clio και Captur plug-in


ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ, Η RENAULT ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΟ CLIO ΚΑΙ ΜΙΑ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΣΤΟ ΝΕΟ CAPTUR.

  • 27/5/2020

Ξεκινώντας από το Captur, όπως προαναφέραμε θα είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που θα εφοδιαστεί με plug-in υβριδικό σύστημα. Για την ακρίβεια, θα χρησιμοποιεί ένα συμβατικό κινητήρα 1.6 λίτρων, σε συνεργασία με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 160 ίππους. Ο ένας εξ αυτών θα λειτουργεί ως υψηλής τάσης HSG (Starter Generator). Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε ένα συσσωρευτή 9,8 kWh, ικανό να χαρίσει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 48 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η μέση κατανάλωση θα ανέρχεται σε 1,5 λίτρα/ 100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 33 gr/km.

Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του το Multi-Sense με 3 προγράμματα. Στο Pure θα μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά, εφόσον η φόρτιση της μπαταρίας το επιτρέπει. Στο Sport θα λειτουργούν και οι τρεις κινητήρες, για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Τέλος, στο E-Save θα περιορίζει τη χρήση των ηλεκτροκινητήρων, δίνοντας έμφαση στο βενζινοκινητήρα.

Περνώντας στο Clio, αντίστοιχα και εδώ συναντάμε κάτω από το καπό ένα βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων. Σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι μεταφέρουν τη ροπή τους μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου χωρίς συμπλέκτη, εμπνευσμένου από τη Formula 1. Οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί είναι αρκετά ισχυροί για να επιτρέπουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 61 km/h, ή, αν προτιμάτε, καλύπτοντας ηλεκτρικά το 80% των αστικών μετακινήσεων. Με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση πέφτει στα 4,4 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 98 gr/km. Και εδώ θα υπάρχει διαθέσιμο ένα κουμπί EV στο ταμπλό, που θα επιτρέπει στο όχημα αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, εφόσον υπάρχει επαρκής ενέργεια στο συσσωρευτή.

Αμφότερα τα μοντέλα αναμένεται να ξεκινήσουν να διατίθενται στις ευρωπαϊκές αγορές με την αρχή του φθινοπώρου.