Το αστέρι επιστρέφει στα καπό της Mercedes - Ποιο μοντέλο έκανε την αρχή (photos)


Η ηλεκτρική λιμουζίνα της Mercedes αναβαθμίστηκε για το 2024, αποκτώντας νέα σχεδίαση στο εμπρός μέρος και μεγαλύτερη αυτονομία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: Mercedes-Benz AG
  • 11/4/2024

Η Mercedes παρουσίασε την EQS το 2021 και πλέον «προίκισε» την αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα της με μια σειρά από τεχνολογικές, εμφανισιακές και αναβαθμίσεις άνεσης. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα επισημαίνει ότι δεν πρόκειται για πλήρες facelift, αλλά για ανανέωση εν όψει 2024.

Οπτικά, το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι η επιστροφή του «παραδοσιακού» τριάκτινου αστεριού επάνω στο καπό, όπως γνωρίζαμε στα παλιότερα μοντέλα της φίρμας. Στην έκδοση Electric Art Line, δεν είναι ενσωματωμένο στη μάσκα, η οποία επίσης διαθέτει «ρετρό» στοιχεία, με τις οριζόντιες και κάθετες επιχρωμιωμένες ράβδους που απηχούν την παραδοσιακή μάσκα της S-Class. Ασφαλώς παραμένει σε μαύρο χρώμα και δημιουργεί όμορφη αντίθεση με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες, ενώ συνδέεται με τους προβολείς.

Η νέα EQS διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία και αυξημένη εμβέλεια. Η ενεργειακή χωρητικότητά της ανέβηκε από τις 108,4 kWh στις 118 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία της τετρακίνητης EQS 450 4MATIC να φτάνει πλέον τα 799 km, από 717 km, μια αύξηση που υπερβαίνει το 11%. Από την άλλη πλευρά, η EQS 450plus μπορεί να ταξιδέψει με μία φόρτιση από 683 km έως 822 km.

Επιπλέον, η ικανότητα ρυμούλκησης για την τετρακίνητη sedan EQS αλλά και την αντίστοιχη EQE αυξήθηκε από 750 kg σε 1.700 kg, φτάνοντας σε παρόμοια επίπεδα με τις SUV παραλλαγές. Η αναφορά σε όλα τα μοντέλα δεν είναι τυχαία, καθώς η Mercedes γνωστοποίησε ότι όλες οι αναβαθμίσεις της EQS sedan θα «περάσουν» και στις EQS SUV, EQE sedan και EQE SUV, που βασίζονται στην ηλεκτρική πλατφόρμα EVA 2.

Οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις δε σταματούν εδώ. Η νέα EQS έχει μεγαλύτερο ποσοστό ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (3 m/s έναντι 1,5 m/s), με αποτέλεσμα η ανάγκη χρήσης του συστήματος πέδησης να είναι μικρότερη. Γι’ αυτό το λόγο, στο μέλλον, η Mercedes θα εφαρμόσει μια ειδική λειτουργία που θα εφαρμόζει τα τακάκια στους δίσκους ανά διαστήματα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διατήρηση του συστήματος σε ιδανική κατάσταση.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος, καθώς περιλαμβάνει, πλέον, τόσο την οθόνη MBUX Hyperscreen όσο και αντλία θερμότητας για μεγαλύτερη άνεση και αύξηση της αυτονομίας, από τη στιγμή που αξιοποιείται η θερμότητα που παράγεται από το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και την μπαταρία για να ζεσταθεί η καμπίνα.

Η άνεση των πίσω επιβατών είναι μεγαλύτερη, με το προαιρετικό πακέτο Rear Comfort Package Plus που προσφέρει ειδικό υποπόδιο, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα και περισσότερες ανέσεις για την πλάτη και τους ώμους. Και από πλευράς φινιρίσματος, το εσωτερικό αποκτά χρωμιωμένες λεπτομέρειες σε ορισμένα σημεία, ενώ η πολυτέλεια και η άνεση μεγιστοποιείται με το φινίρισμα MANUFAKTUR.

Τέλος, η ανανεωμένη EQS διαθέτει και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας σε αυτοκινητόδρομο, αλλά και σύστημα αυτόματης προσπέρασης υπό προϋποθέσεις.

Οι παραγγελίες της αναβαθμισμένης EQS sedan θα αρχίσουν να ανοίγουν στις αγορές από τις 25 Απριλίου 2024.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Mercedes GLE: Εμφάνιση - έκπληξη για πρωτότυπα και των δύο τύπων αμαξώματος (photos)

Mercedes G-Class: Το success story συνεχίζεται με υβριδικούς κινητήρες (photos)

Η Mercedes-Maybach EQS SUV των 658 PS ήρθε στην Ευρώπη... με τιμή που ζαλίζει!