Toyota Hilux: Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές στην Ευρώπη (πίνακας)


Η ένατη γενιά του Toyota Hilux ξεκινά το εμπορικό της ταξίδι στις ευρωπαϊκές αγορές. Δείτε τις τιμές των διαθέσιμων εκδόσεων.

  • ΦΩΤ.: TOYOTA EUROPE - JEROEN PEETERS
  • 18/12/2025

Η Toyota τράβηξε το κάλυμμα της νέας, ένατης γενιάς του Hilux στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, προσθέτοντας στην γκάμα του μοντέλου για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές. Τώρα, το ολοκαίνουργιο Hilux ξεκινά την εμπορική του πορεία στις ευρωπαϊκές αγορές.

Για πρώτη φορά στη σχεδόν 60ετή πορεία του, η Toyota προσφέρει στο θρυλικό μοντέλο μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, διατηρώντας, ταυτόχρονα, τόσο την mild hybrid, όσο και τις θερμικές εκδόσεις. Ξεκινώντας από το BEV, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 59,2 kWh που προσφέρει έως 257 km αυτονομίας380 km σε αστικό περιβάλλον), όπως και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι προσφέρουν μόνιμη τετρακίνηση.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνολικά έως 196 PS και τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 10 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 140 km/h. Η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 1.600 kg και το μέγιστο βάρος φορτίου στα 715 kg. Η αυτονομία σε κύκλο WLTP ορίζεται στα 240 km και στόχος είναι οι «βέλτιστη ταχύτητα φόρτισης, προκειμένου να περιοριστεί ο χρόνος στάσης για ανεφοδιασμό», όπως αναφέρει η εταιρεία.

Φυσικά, η Toyota έχει διατηρήσει και τη mild hybrid εκδοχή του Hilux, η οποία προστέθηκε στην γκάμα του pick-up το 2025 και, σύμφωνα με την ίδια, θα αποτελέσει την κορυφαία σε πωλήσεις έκδοση της νέας γενιάς. Το εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, η οποία έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα για την εξασφάλιση του μέγιστου χώρου στην καμπίνα, έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει τον ρόλο γεννήτριας και έναν μετατροπέα DC-DC.

Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα των 2,8 L, προσφέροντας ομαλή, ήσυχη και εκλεπτυσμένη απόδοση εντός και εκτός δρόμου. Στην εν λόγω έκδοση, η ικανότητα ρυμούλκησης εκτοξεύεται στα 3.500 kg, ενώ το βάρος φορτίου αγγίζει τον 1 τόνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα δεν αποτρέπει το νέο Hilux από την περιπέτεια, αφού διατηρεί την ικανότητά του να περνά μέσα από ύδατα βάθους έως και 700 mm.

Η Toyota έχει διατηρήσει, επίσης, τις θερμικές εκδοχές του Hilux, οι οποίες, όμως, θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης. Ο τρέχων ντιζελοκινητήρας των 2,4 L θα αντικατασταθεί από έναν νέο, πιο αποδοτικό κινητήρα χωρητικότητας 2,8 L, ο οποίος θα τοποθετηθεί στο πλευρό του βενζινοκινητήρα των 2,7 L. Αργότερα, το 2028, θα καταφτάσει και η υδρογονοκίνητη εκδοχή.

Προς το παρόν, στην αγορά της Πολωνίας, όπου το νέο Hilux ξεκίνησε την εμπορική του πορεία, είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Κινητήριο σύνολοLiveExecutive
Hilux BEV 196 PS 4x454.573,66€57.896,98€

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται οποιαδήποτε έκπτωση ή επιδότηση για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toyota Urban Cruiser: Όλα έτοιμα για το ντεμπούτο στις ευρωπαϊκές αγορές

Οδηγούμε στη Φλωρεντία το νέο Toyota Aygo X Hybrid που «καίει» μόλις 2,9 L!

Σοκ και δέος! Ακούστε τον «απόκοσμο» ήχο της εξάτμισης του Toyota GR GT (video)