Στην εκκίνηση, ο Piastri αμύνθηκε του Russell, δίνοντας την ευκαιρία στον Norris να επιτεθεί και να περάσει 2ος. Ο Hamilton ήταν σε απόσταση αναπνοής πίσω τους, με τον Verstappen να χάνει δύο θέσεις
Ο Hamilton είχε επαφή με τον Lerclerc καθώς πάτησε άτσαλα στο κερμπ και βρήκε στην πίσω ρόδα του Βρετανού, αφήνοντάς τον με ζημιά στην εμπρός πτέρυγα.
LAP 1/56
Norris is up to second, Russell has dropped to third and there's been contact between the two Ferrari's with Leclerc suffering front wing damage ??#F1#ChineseGPpic.twitter.com/hNUhh89sMu
— Formula 1 (@F1) March 23, 2025
Πιο πίσω, ο Hadjar είχε χάσει δύο θέσεις, προβιβάζοντας τους Antonelli και Tsunoda, ενώ εκτός δεκάδας βρέθηκε ο Albon.
Στον 4ο γύρο, ο Alonso άρχισε να κινείται αργά με πρόβλημα στα φρένα, το οποίο τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Ο Ισπανός δεν κατάφερε να τερματίσει έτσι ούτε τον δεύτερο αγώνα της σεζόν, μετά το ατύχημα που είχε στην Αυστραλία.
Όσο περνούσαν οι γύροι στα αρχικά στάδια του αγώνα, οι McLaren άρχισαν να απομακρύνονται από τον ανταγωνισμό, με τον Norris να πιέζει ασφυκτικά τον Piastri με έπαθλο την πρώτη θέση, κι ενώ τα παράπονα για τη φθορά των ελαστικών άρχισαν από τον 7ο γύρο. Γι’ αυτό και υπήρχε μία διστακτικότητα για επιθετικές κινήσεις και προσπεράσματα, παρά το γεγονός ότι οι διαφορές δεν ήταν μεγάλες ανάμεσα στους οδηγούς, σε όλο το μήκος του grid.
Πρώτος από τη δεκάδα που μπήκε στα pits ήταν ο Tsunoda στον 12ο γύρο, που έβγαλε τη μέση γόμα για τη σκληρή. Όταν απάντησαν στον επόμενο γύρο ο Antonelli και ο Hadjar, βρέθηκαν χαμένοι έναντι του Ιάπωνα, που έκανε το undercut να δουλέψει υπέρ του.
Σειρά είχε ο Hamilton και ο Verstappen στον 14ο γύρο, βάζοντας κι αυτοί τη σκληρή γόμα. Και μετά ήρθε η ώρα του πρωτοπόρου Piastri, την ώρα που ο Russell έλεγε ότι μπορεί να κάνει κι ένα pit stop, αν κι ήταν ξεκάθαρα παιχνίδι ψυχολογίας αφού στον ίδιο γύρο μπήκε κι αυτός για φρέσκα ελαστικά.
Η στάση του Αυστραλού δεν ήταν η ταχύτερη δυνατή, οπότε ο Norris είχε ένα μικρό πλεονέκτημα μετά το δικό του pit stop, αν και στο τέλος έμεινε και πάλι πίσω από τον teammate του, αλλά κι από τον Russell που κατάφερε να κάνει το undercut.
Τέλος, ο Leclerc έκανε κι αυτός τη στάση του, χωρίς να αλλάξει πτέρυγα.
Την ίδια ώρα, ο Norris έμεινε κοντά στον Russell, και κατάφερε να τον περάσει εκ νέου στον 18ο γύρο, για να κάνει ξανά το 1-2 για την ομάδα του.
Στα της Ferrari, o Leclerc ήταν ταχύτερος του Hamilton παρά τη ζημιά στην εμπρός αεροτομή, με τον Βρετανό να προτείνει να αφήσει τον teammate του να περάσει για να πιέσει τους μπροστά. Ωστόσο, ο 7κις πρωταθλητής, νικητής του sprint μόλις μία μέρα νωρίτερα, ήθελε να τον αφήσει μόνο «αν έρθει πιο κοντά». Τελικά η αλλαγή έγινε στον 21ο γύρο.
Στο midfield, Stroll και Bearman είχαν καταφέρει να ανέβουν στις θέσεις 7 και 8, έχοντας βάλει εξ αρχής τη σκληρή γόμα κινούμενοι σε λογική ενός pit stop.
Η ανταλλαγή θέσεων μεταξύ των οδηγών της Ferrari φάνηκε να δουλεύει, καθώς ο Leclerc είχε φτάσει σε απόσταση αναπνοής τον Russell στον 26ο γύρο, αρχίζοντας να πιέζει τον Βρετανό με έπαθλο μια θέση στο βάθρο. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Mercedes ήταν στην έξοδο της Στροφής 13 που οδηγεί στην πίσω μεγάλη ευθεία, καθώς η πρόσφυση της W16 ήταν μνημειώδης εκεί. Λίγους γύρους μετά, ο Leclerc έκανε ένα μικρό λάθος στη φουρκέτα χάνοντας περίπου 1 sec.
LAP 28/56
There's a battle brewing between Russell and Leclerc for P3 ??#F1#ChineseGPpic.twitter.com/6jmJlg4RXV
— Formula 1 (@F1) March 23, 2025
Μπροστά, ο Piastri πήρε την οδηγία να πιέσει και ο Norris πληροφορήθηκε επ’ αυτού ώστε μαζί να απομακρυνθούν μία και καλή από την 3η θέση, όποιος κι αν την καταλάβει.
Όσο περνούσαν οι γύροι φαινόταν πως η σκληρή γόμα ήταν αρκετά ανθεκτική για να επιτρέψει στους περισσότερους να κάνουν μόνο ένα pit stop, εξαλείφοντας τις αμφιβολίες για το graining αυτής της γόμας που μόλις στον αγώνα έτρεξαν για πρώτη φορά.
Αυτό όμως δεν ίσχυσε για τον Hamilton που έβαλε τη σκληρή γόμα ξανά για τους τελευταίους 18 γύρους, χάνοντας μία θέση, από τον Verstappen. Βγαίνοντας από τα pits είχε διαφορά 20,9 sec από τον Ολλανδό. Εκείνος, όμως, είχε εξαιρετικό ρυθμό στο τελευταίο στάδιο του αγώνα, έχοντας τη δυνατότητα όχι μόνο να μην απειληθεί καν από τον 7κις πρωταθλητή, αλλά και να μειώσει τη διαφορά από τον Leclerc.
Πράγματι, ο πρωταθλητής έφτασε τον οδηγό της Ferrari και τον πέρασε, ανεβαίνοντας στην 4η θέση.
Παράλληλα, ο Norris αντιμετώπισε θέμα με την πίεση των πίσω φρένων, με τον μηχανικό του να του ζητά να είναι προσεκτικός στην πέδηση για να μπορέσει να τερματίσει, παρά το γεγονός ότι προετοιμαζόταν για να επιτεθεί στο κλείσιμο του αγώνα.
Δεν το έκανε, αλλά κατάφερε να τερματίσει, επιτυγχάνοντας το 1-2 για τη McLaren, με τον Oscar Piastri μεγάλο νικητή. Στο βάθρο μαζί τους ήταν ο Russell, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Leclerc, Hamilton, Ocon, Antonelli, Albon και Bearman, με τη Haas να κυριαρχεί στο midfield.
Επόμενος σταθμός για το πρωτάθλημα της Formula 1 το Grand Prix Ιαπωνίας, το τριήμερο 4-6 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GRAND PRIX ΚΙΝΑΣ:
GP Κίνας - Κατατακτήριες: Έσπασε το ρόδι ο Piastri
GP Κίνας - Sprint: Πρώτη νίκη για τον Hamilton με τη Ferrari!
GP Κίνας - Κατατακτήριες sprint: Πρώτος ο Hamilton!
GP Κίνας - FP1: Norris και 1-3 για τη McLaren, ανάμεσα ο Leclerc
GP Κίνας: Στην Σαγκάη για sprint - Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του τριημέρου




ΔΗΜΟΦΙΛΗ




