Μετά το GP Ουγγαρίας στις αρχές Αυγούστου, ο Max Verstappen είχε δηλώσει πως δεν περιμένει να δει ξανά πρώτος την καρώ σημαία μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Δεν θα μπορούσε να έχει πέσει περισσότερο έξω, αφού από τότε έχει κερδίσει τρεις φορές, ενώ έχει ανέβει στο βάθρο και στους πέντε αγώνες που ακολούθησαν.
Με αυτά τα αποτελέσματα, και σε συνδυασμό με τις αστοχίες της McLaren και τις εγκαταλείψεις των οδηγών της, ο Ολλανδός μοιάζει από το πουθενά να διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πρωταθλητή, σε μία χρονιά που ο ίδιος είχε για «ξεγραμμένη».
Πέρα από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του, στην προσπάθειά του αυτή καταλυτικής σημασίας ήταν το πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε η Red Bull στο ιταλικό Grand Prix, το οποίο εστίαζε στο πάτωμα της RB21, καθιστώντας την σαφώς πιο ανταγωνιστική σε σχέση με το πρώτο μισό της σεζόν.
Τώρα, οι Αυστριακοί εμφανίζονται έτοιμοι για ακόμα μία αναβάθμιση, με τον σύμβουλο της ομάδας Helmut Marko να δηλώσει στο ORF: «Έχουμε έναν κρυμμένο άσσο στο μανίκι μας. Δεν ξέρω, όμως, πότε θα τον αποκαλύψουμε».
«Δεν έχει υπάρξει πίστα στην οποία να μην είμαστε ανταγωνιστικοί», πρόσθεσε.
Η McLaren πατάει «pause» και βασίζεται στη διαφορά της
Στον αντίποδα, η McLaren έχει ξεκαθαρίσει μέσω του team principal Andrea Stella ότι η MCL39 θα παραμείνει ως έχει μέχρι το τέλος της χρονιάς. «Δεν θα φέρουμε νέες αναβαθμίσεις, νέα μέρη για το υπόλοιπο της σεζόν», εξήγησε ο Ιταλός.
Η επιλογή των Βρετανών δεν είναι χωρίς λογική. Με τις ραγδαίες αλλαγές στους κανονισμούς το 2026, όλες οι ομάδες έχουν πάψει να ασχολούνται με τα φετινά μονοθέσιά τους και εστιάζουν στη νέα σεζόν. Η πρακτική της Red Bull είναι που ενέχει κινδύνους, καθώς η απορρόφηση πόρων από το project του 2026 για το φετινό μπορεί να φέρει την ομάδα σε δύσκολη θέση στη στροφή του χρόνου, πιθανώς ανέτοιμη ή -στην καλύτερη- αργοπορημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Verstappen VS Piastri - Norris: Η απίστευτη... ισοπαλία τίτλου στη Formula 1!





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





