Ώρες πριν την έναρξη του GP Μπαχρέιν, η Ferrari άλλαξε την μπαταρία και το πάνελ ηλεκτρονικών της μονάδας ισχύος του Charles Leclerc για προληπτικούς λόγους, σύμφωνα με την ίδια την ομάδα.
Στον 41ο γύρο, ο Μονεγάσκος ξαφνικά έχασε τη δύναμη από τον κινητήρα, και εγκατέλειψε, τη στιγμή που ήταν 3ος και έμεναν 16 γύροι για το πέσιμο της καρώ σημαίας.
Η Scuderia δεν έχει -επί του παρόντος- αποκαλύψει ποια είναι η ακριβής αιτία της εγκατάλειψης, όμως υπάρχει ρεπορτάζ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Motorsport Italia, η καλωδίωση της ECU οδήγησε στην αστοχία του κινητήρα. Οι δονήσεις κι οι τριγμοί από την πίστα του Σακχίρ φαίνεται να έφερε σοκ στα ηλεκτρονικά συστήματα και κοπή των καλωδίων, με κάποια εξ αυτών να φλέγονται.
Θα είναι δύσκολο να βρεθεί ποια πήραν φωτιά, ενώ τίθεται και το εύλογο ερώτημα αν θα αναγκαστεί να αλλάξει ξανά μπαταρία και ECU ο Leclerc.
Επιπλέον, αυτά τα καλώδια θα μπορούσαν να αστοχήσουν μόνο με κακή συναρμολόγηση, οπότε θεωρείται πως το ζήτημα προήλθε από ανθρώπινο λάθος.