Η συγκεκριμένη εξέλιξη οδήγησε την Pirelli στο να εκτιμήσει πως δεν τίθεται ζήτημα αγώνα με λιγότερα από δύο πιτ στοπ, μιας και η διαχείριση των ελαστικών θα είναι εξαιρετικά δύσκολη υπό τόσο έντονες καιρικές συνθήκες και με δεδομένο ότι η άσφαλτος στο Μονμελό «τρώει» τα ελαστικά.
Σύμφωνα με την Pirelli η ταχύτερη στρατηγική είναι αυτή των δύο πιτ στοπ, με δύο σετ medium και ένα soft γόμας. Εξίσου γρήγορη εκτιμάται η στρατηγική των δύο σετ soft κι ενός medium, με τη διαφορά πως η medium είναι σχεδόν 0,56 δευτερόλεπτα στον γύρο πιο αργή από την soft.
Τρίτη ταχύτερη στρατηγική, όμως, είναι αυτή των τριών πιτ στοπ, με τρία σετ soft κι ένα medium, καθώς η απώλεια από την επίσκεψη στα πιτ για μια επιπλέον φορά θα υπερκαλυφθεί από τον καλύτερο ρυθμό που θα προσφέρει το πιο καινούριο σετ soft ελαστικών.
Σαφώς πιο αργή επιλογή εκτιμάται αυτή των δύο πιτ στοπ αλλά με χρήση και των τριών διαθέσιμων γομών, καθώς η hard είναι μεν πιο ανθεκτική, αλλά αποδεικνύεται 1,3 δευτερόλεπτα στον γύρο πιο αργή.
Από τους πιλότους της πρώτης δεκάδας, τρία σετ soft γόμας έχουν οι Leclerc, Verstappen, Sainz, Russell, Perez, Hamilton και Bottas, με τον Μονεγάσκο να είναι ο μοναδικός που έχει ένα εντελώς αχρησιμοποίητο.
Magnussen, Ricciardo και Schumacher επέλεξαν τέσσερα soft κι από ένα Medium και Hard, επομένως δεν έχουν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν στρατηγική δύο σετ Medium.
Να σημειωθεί ότι η διέλευση από το πιτ λέιν της πίστας της Καταλονίας εκτιμάται στα 19,5 δευτερόλεπτα υπό καθεστώς πράσινης σημαίας και στα 10,8 δευτερόλεπτα υπό καθεστώς εικονικού ή κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ