Θεωρητικά μια στρατηγική ενός πιτ στοπ θα είναι η ταχύτερη για τον αυριανό αγώνα των 50 γύρων, εστιάζοντας στη σκληρή και μεσαία γόμα. Αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από το επίπεδο φθοράς των ελαστικών. Αν είναι υψηλό, τότε μια στρατηγική δύο πιτ στοπ φαντάζει επίσης ως μια καλή επιλογή, καθώς είναι σχεδόν εξίσου γρήγορη.
Σε αυτή την περίπτωση, η μέση γόμα θα αποτελέσει την επιλογή των περισσοτέρων πιλότων για το πρώτο μέρος του αγώνα, ακολουθούμενη από ένα κεντρικό stint με τη σκληρή κι ένα τελευταίο και πάλι με μέση. Υπάρχει όμως και η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν και οι τρεις γόμες, κρατώντας ίσως τη μαλακή για το τελευταίο stint.
Όπως είδαμε στις κατατακτήριες δοκιμές και στις περιόδους της Formula 2, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπάρξουν κόκκινες σημαίες, αυτοκίνητα ασφαλείας και άλλες καθυστερήσεις, οι οποίες μπορούν να διαταράξουν εντελώς τη στρατηγική.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ