Η Red Bull παρουσίασε τελευταία φέτος, με την RB21 να αποκαλύπτεται στην ολότητά της, μετά την παρουσίαση του livery στο F1 75 event του Λονδίνου.
Σε επίπεδο χρωματισμού, το χαρακτηριστικό στιλ των «ταύρων» δεν αλλάζει παρά ελάχιστα, με την αφαίρεση και την προσθήκη χορηγών. Παράλληλα, προστέθηκε ξανά η κόκκινη γραμμή που διατρέχει στη μέση το κάλυμμα του κινητήρα, και καταλήγει στο λογότυπο της Honda.
Όπως δήλωσε η ομάδα, η RB21 δεν αποτελεί παρά εξέλιξη της RB20 που έφερε τον Max Verstappen στον 4ο τίτλο της καριέρας του, αν κι αυτό έγινε δια πυρός και σιδήρου με αρκετά ζητήματα στην ισορροπία του μονοθέσιου, αλλά και με τη ραγδαία βελτίωση των McLaren και Ferrari μετά τα μισά της περασμένης σεζόν.
«Το κύριο πράγμα που προσπαθείς να πετύχεις είναι η ισορροπία μεταξύ της κατασκευής ενός μονοθεσίου που είναι ταχύτερο από τα άλλα και του να είναι ευχάριστο στην οδήγηση, ώστε οι οδηγοί να μπορούν να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο», δήλωσε ο Pierre Wache, τεχνικός διευθυντής, στο Motorsport.com. «Γνωρίζετε ότι αν αυξήσετε το παράθυρο λειτουργίας, μειώνετε επίσης τις συνολικές δυνατότητες του αυτοκινήτου.
«Το 2023 αποδείχθηκε ότι η κατεύθυνσή μας ήταν σωστή, επειδή ήμασταν ταχύτεροι από τους άλλους. Την περασμένη σεζόν αποδείχθηκε ότι δεν ήμασταν σωστοί. Κάθε φορά υπάρχει ένα όριο όταν η ισορροπία παίρνει το όφελος σε σχέση με τις συνολικές δυνατότητες του μονοθεσίου. Πρέπει να το διορθώσουμε για φέτος».
Το άτυπο ντεμπούτο του μονοθέσιου θα γίνει σήμερα (25/2) σε shakedown που θα λάβει χώρα στο Σακχίρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 TV: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το συνδρομητικό κανάλι – Τα πακέτα και οι τιμές
Ιδού η Aston Martin AMR25 - Οι αλλαγές ενόψει 2025 (photos)
Η Mercedes παρουσίασε την W16 κι ανανεώνει τις ελπίδες της (photos)