Διαφωνεί με τη στρατηγική της Ferrari o Leclerc


Τις αντιρρήσεις του στη στρατηγική που ακολούθησε για τον ίδιο η Ferrari εξέφρασε ο Charles Leclerc, μετά το πέρας του Ουγγρικού GP.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: FERRARI MEDIA
  • 31/7/2022

Ο Charles Leclerc έμοιαζε να έχει τον ρυθμό να κερδίσει στο Hungaroring, ή έστω να βρεθεί στο βάθρο, μέχρι τη στιγμή που η Ferrari τον κάλεσε στα pits για να βάλει τη σκληρή γόμα, στον 40ο γύρο.

Το ελαστικό αυτό δε δούλεψε ποτέ, καθώς στο οδόστρωμα επικρατούσαν χαμηλές θερμοκρασίες (26-27 βαθμοί Κελσίου), με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις και να πρέπει να μπει και για ακόμα μία φορά στα pits, για τη μαλακή γόμα.

Ο Μονεγάσκος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για αυτήν την επιλογή:

«Είπα [στο team radio] πως ήθελα να μείνω με τη μέση γόμα όσο περισσότερο γινόταν. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί πήγαμε με το σκληρό ελαστικό, γιατί ήθελα να κρατήσω τη μέση γόμα όσο μπορούσα, μπήκαμε νωρίς στα pits για τη σκληρή.»

Και συνέχισε:

«Ο ρυθμός μας με τη μέση γόμα ήταν καλός σήμερα. 

«Αλλά με τη σκληρή γόμα χάσαμε όλο το ρυθμό που είχαμε. Κάναμε ένα stop παραπάνω, χάνοντας έτσι 20 δευτερόλεπτα, μαζί με τους 5-6 γύρους που είχα τη σκληρή γόμα κι έχανα 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο, οπότε όλο αυτό μας κόστισε πολύ χρόνο.»

Κατά τον ίδιο, το δεύτερο stint του έπρεπε να είναι μεγαλύτερο σε διάρκεια, κι εξηγεί το γιατί:

«Στο πρώτο stint επιλέξαμε τη σωστή στιγμή να μπούμε στα pits. Αλλά στο δεύτερο stint, δεν ξέρω γιατί μπήκαμε τόσο νωρίς και βάλαμε τη σκληρή γόμα.

«Είμαι βέβαιος πως ο Max αποφάσισε να μπει στα pits για να μας πιέσει, αλλά δεν πιστεύω πως θα έπρεπε να αντιδράσουμε σε αυτό, γιατί μετά όλα άλλαξαν και χάσαμε περισσότερα από όσα θα έπρεπε.»