Από το 2022, ισχύει ένα νέο σύστημα απόδοσης χρόνου στην αεροδυναμική σήραγγα και τις προσομοιώσεις σε ψηφιακά συσήματα (το λεγόμενο CFD, computer fluid dynamics).
Το εν λόγω σύστημα ανανεώνεται ανά ημερολογιακό εξάμηνο, δηλαδή την 1η Ιανουαρίου και την 1η Ιουλίου κάθε έτους, με βάση την θέση της εκάστοτε ομάδας στην κατάταξη του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Για το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι ώρες στη σήραγγα και οι ώρες στο CFD καθορίστηκαν από το πώς τελείωσε το πρωτάθλημα του 2022, αλλά με δεδομένο ότι η Red Bull έχει και την ποινή για την παράβαση του budget cap που μειώνει τα πάντα κατά 10%.
Τι σημαίνει κάθε τιμή:
Χρήση αεροδυναμικής σήραγγας (#): Οι φορές που μπορεί μία ομάδα να «ανοίξει» τη σήραγγα. Ως έναρξη χρήσης ορίζεται από τη FIA η στιγμή που ο αέρας ξεπερνά την ταχύτητα των 5 m/s.
Ώρες χρήσης σήραγγας με πάνω από 15 m/s αέρα: Γνωστές και ως 'wind on time', είναι οι ώρες που η σήραγγα χρησιμοποείται στο μέγιστο.
Γεωμετρίες (#): Κάθε φορά που δοκιμάζεται ένα μοντέλο μέσα σε προσομοίωση σε CFD.
Red Bull | 1ος | Ferrari | Mercedes | Alpine | McLaren | Alfa Romeo | Aston Martin | Haas | AlphaTauri | Williams | ||
Πολλαπλασιαστής επιτυχίας | 100% | 63% | 70% | 75% | 80% | 85% | 90% | 95% | 100% | 105% | 110% | 115% |
Χρήση αεροδυναμικής σήραγγας (#) | 320 | 201.6 | 224 | 240 | 256 | 272 | 288 | 304 | 320 | 336 | 352 | 368 |
Ώρες χρήσης σήραγγας με πάνω από 15 m/s αέρα | 400 | 50.4 | 56 | 60 | 64 | 68 | 72 | 76 | 80 | 84 | 88 | 92 |
Ώρες δοκιμών στη σήραγγα | 400 | 252 | 280 | 300 | 320 | 340 | 360 | 380 | 400 | 420 | 440 | 460 |
Γεωμετρίες (#) | 2000 | 1260 | 1400 | 1500 | 1600 | 1700 | 1800 | 1900 | 2000 | 2100 | 2200 | 2300 |
CFD (ώρες) | 6 | 3.78 | 4.2 | 4.5 | 4.8 | 5.1 | 5.4 | 5.7 | 6 | 6.3 | 6.6 | 6.9 |