F1: Νέα συνεργασία για τη Ferrari εν όψει 2025


Η Ferrari επισύναψε νέα συνεργασία, με την οποία θα ενισχύσει τη σχέση της με τους fans εντός κι εκτός πίστας.

  • ΦΩΤΟ: SCUDERIA FERRARI - ERIC ALONSO / DPPI
  • 11/11/2024

Η Ferrari ανακοίνωσε την έναρξη πουλετούς συμφωνίας με την IBM, αμερικανικής εταιρείας τεχνολογιών, με τη δεύτερη να αποτελεί από το 2025 τον επίσημο συνεργάτη Fan Engagement και Data Analytics της ομάδας της στη Formula 1.

Η IBM και η Scuderia Ferrari HP θα αναπτύξουν μια πλήρως επανασχεδιασμένη εφαρμογή για κινητά που θα παρουσιαστεί τη σεζόν 2025. Για την ανάπτυξή της θα αξιοποιηθούν οι τεχνολογίες και η τεχνογνωσία της IBM στην ανάλυση και μετατροπή του τεράστιου όγκου δεδομένων της Ferrari – τόσο σύγχρονων, όσο και ιστορικών – σε εξατομικευμένες πληροφορίες και περιεχόμενο, καθώς και καινοτόμες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την εμπειρία των fans. Η IBM θα παρέχει επίσης τεχνολογία αιχμής και λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα για να αυξήσει την ταχύτητα και την παραγωγή.

«Στη Formula 1, τα δευτερόλεπτα έχουν αξία τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Η ικανότητα της Scuderia Ferrari HP να παρέχει άμεσα πληροφορίες υψηλού επιπέδου, οι οποίες προκύπτουν από την πληθώρα των δεδομένων, είναι εφικτή μόνο μέσω της τεχνολογίας,» ανέφερε ο Jonathan Adashek, αντιπρόεδρος του τμήματος marketing κι επικοιωνιών της IBM

«Συνδυάζοντας την αφοσίωση των φιλάθλων, την ιστορική της καταξίωση και τις καινοτόμες λύσεις δεδομένων και ανάλυσης, προσφέρεται μια μοναδική ευκαιρία για την  Scuderia Ferrari HP  ώστε να ενισχύσει τη συμμετοχή και παράλληλα να εκσυγχρονίσει και να κλιμακώσει τις ψηφιακές της λειτουργίες. Είμαστε περήφανοι για την έναρξη  αυτής της συνεργασίας με την IBM, μια από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως, στον τομέα της τεχνολογίας και της συμβουλευτικής,» δήλωσε ο Lorenzo GiorgettiChief Racing Revenue Officer της Ferrari.

«Οι δύο εταιρείες μας μοιράζονται κοινές αξίες, όπως η προσήλωση στην αριστεία και η επιθυμία να συνεχίσουμε να υπερβαίνουμε τα όρια στους τομείς δραστηριοποίησης,  συνδυάζοντας την τεχνολογία και τις δεξιότητές μας για την επίτευξη κορυφαίας ποιότητας και τεχνολογικής ανάπτυξης.

«Η IBM, όπως και η Ferrari, αναζητά ταλαντούχους ανθρώπους για να μεγαλώσει την ομάδα της και επομένως είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να προσφέρει μια νέα διάσταση στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συγκεκριμένα στους πιστούς φιλάθλους της ομάδας μας, σε μια εποχή που η Formula 1 δεν ήταν ποτέ τόσο δημοφιλής στους νέους. Η σύμπραξή μας με την IBM θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε στους θαυμαστές της Scuderia Ferrari HP πρωτόγνωρες εμπειρίες που θα ανοίξουν τις πόρτες της Scuderia στον έξω κόσμο, καθώς και να συνεργαστούμε από κοινού σε πολλά άλλα μέτωπα για την ανάπτυξη δράσεων που θα δημιουργήσουν αξία και για τις δύο εταιρίες.»

Για περισσότερα από 30 χρόνια, η IBM συνεργάζεται με μερικούς από τους πιο εμβληματικούς αθλητικούς οργανισμούς – όπως το Wimbledon, το US Open, το Masters Tournament και το ESPN Fantasy Football – για να εκσυγχρονίσουν από κοινού την ψηφιακή τους υποδομή, δίνοντας τη δυνατότητα στους fans παγκοσμίως να συμμετέχουν ενεργά σε αυτές τις εκδηλώσεις.

Οι συνεργασίες αυτές βασίζονται στην ίδια τεχνολογία δεδομένων και ανάλυσης που αξιοποιούν οι πελάτες της IBM σε όλους τους κλάδους για να βελτιστοποιήσουν τις εμπειρίες των πελατών, να βοηθήσουν τους εργαζομένους τους να ανέλθουν σε νέα επίπεδα παραγωγικότητας και να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Schumi, Max ή Lewis; Ποιος πιλότος της F1 είναι ο πραγματικός «άρχοντας της βροχής»

Wolff: Αποκάλυψε από ποιον έμαθε για την αποχώρηση του Hamilton για τη Ferrari

VCARB: Ξανά αλλαγή ονομασίας για τη δεύτερη ομάδα της Red Bull